Huoh, miten musta tuntuu etten IKINÄ enää pääse töihin minnekään :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "daa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"daa"

Vieras
Opiskelen toista ammattia (amk:ssa) itselleni. Olen ollut kotona vuodesta 2008 asti, pyöräytin lapsen ja kotona olen edelleen... Töihin ois jo kova palo, mutta ei tärppää ei. Ei edes ole paikkoja auki niin että vois hakea, todella harvoin ammattia vastaavia. Nyt on alkanu tuntuun siltä että en pääse töihin enää ikinä, ikääkin on jo 30-vuotta..

Tiedä sit mikä ammatti sulla on, mutta mulla on yksi ammatti(lähäri), ja olin kotona 8v ja nyt syksyllä 35v:na aloitin vasta työelämän. Aluksi en päässyt edes haastatteluihin mutta sitte tärppäsi. Tsemppiä!

Kylläpä on kumma juttu kun nyt Suomella menee paremmin kuin valovuosiin, vienti vetää ja tuotanto kasvaa, työttömiäkin on vähemmän kuin koskaan ja tuloeroja ei ole olemassakaan työttömät tienaa todella hyvin ja palkkatyössä olevatkin tienaa huiman isoja summia, uskotko sinä tämän liturgian? Kaikki tämä on kokoomuksen ja kepun tilannekatsauksesta. =)

elä hättäile ap. Minä olin kotona 07-011 ja täytän 35. Sain töitä vaikka alkuun näytti pahalta. Ei se yhtään auta jäädä ruikuttamaan. Ymmärrän kyllä hyvin noita fiiliksiä.

[QUOTE="siis";23097317]mitä paikkaa sinä sitten haet, sähän opiskelet? eli haetko sen aikaisemman ammatin vai tulevan alan paikkaa?[/QUOTE]

Molempiin haen! tulevaan ammattiin en nyt harjoittelua kummempaan voi hakea, mutta sekin siis haun alla.

[QUOTE="alkup";23097366]Juu en jää ruikuttaan! täällä pimeässä yksikseni vain tulee välillä hetkellisesti masennuttua :)[/QUOTE]

Totta. Mä aloin jo vallan hajota ettiessäni töitä ja alkuun haastattelutkaan ei johtaneet mihinkään sitten kun niitä vihdoin oli. Työttömyys, pimeys ja yksikseen pyörittely ei kyl oo mitenkään omiaan jaksamisen suhteen.

Kylläpä on kumma juttu kun nyt Suomella menee paremmin kuin valovuosiin, vienti vetää ja tuotanto kasvaa, työttömiäkin on vähemmän kuin koskaan ja tuloeroja ei ole olemassakaan työttömät tienaa todella hyvin ja palkkatyössä olevatkin tienaa huiman isoja summia, uskotko sinä tämän liturgian? Kaikki tämä on kokoomuksen ja kepun tilannekatsauksesta. =)

T: J. Urpilainen?

Yhteistyössä