Huoh! Ei enää kauppaan ennen joulua!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Viimiset lahjat ja herkut ja sapuskat kävin tänään hakemassa. Nyt saa mikä vaan loppua mutta en kauppaan enää mene!! Ei ollut edes kauhea ryysis noissa kaupoissa, mutta kyllä ahistaa kun rahaa vaan palaa. Mitä se sitten olis jos oltais joulu kotona ja syötäis jouluruoat omasta takaa...

No, nyt on IHAN KAIKKI ostettu ja hommattu. Vielä siivous ja kuusi ja muutama paketointi. Sitten voi jo vihdoinkin rauhoittua.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mua taas harmittaa, kun en päässyt enää viimeisille ostoksille. Mut en enää ehdi ja minkäs teet. Itsehän kolaroin. :xmas:

Auts :| . Mutta et sä mitään menettänyt, säästit vaan rahasi :). Siis oikeesti. Mitään mä en ostanut ja taas paloi 200? :o |O . Että paree pysyä kaukana vaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Viimiset lahjat ja herkut ja sapuskat kävin tänään hakemassa. Nyt saa mikä vaan loppua mutta en kauppaan enää mene!! Ei ollut edes kauhea ryysis noissa kaupoissa, mutta kyllä ahistaa kun rahaa vaan palaa. Mitä se sitten olis jos oltais joulu kotona ja syötäis jouluruoat omasta takaa...

No, nyt on IHAN KAIKKI ostettu ja hommattu. Vielä siivous ja kuusi ja muutama paketointi. Sitten voi jo vihdoinkin rauhoittua.

joo,täällä meillä prismassa sai kanssa pois pääsyä parkkipaikalta jonottaa 2h!!!!!Ei auttanut vaikka oli liikenteenohjaajat

Mua taas harmittaa, kun en päässyt enää viimeisille ostoksille. Mut en enää ehdi ja minkäs teet. Itsehän kolaroin. :xmas:

Auts :| . Mutta et sä mitään menettänyt, säästit vaan rahasi :). Siis oikeesti. Mitään mä en ostanut ja taas paloi 200? :o |O . Että paree pysyä kaukana vaan :D

No mä mitään säästänytkään, kun nyt sama raha menee autoon. =) ...oikeesti en tiiä, itkeäkö vai nauraa, mut päätin nauraa, sillä ois voinu käydä pahemminkin. Oon raskaana. Kiitän luojaani, että tulin ostaneeksi turvavyönalentimen.

No mä mitään säästänytkään, kun nyt sama raha menee autoon. =) ...oikeesti en tiiä, itkeäkö vai nauraa, mut päätin nauraa, sillä ois voinu käydä pahemminkin. Oon raskaana. Kiitän luojaani, että tulin ostaneeksi turvavyönalentimen.

Huh :o . Onneks selvisit kuitenkin pelkällä säikähdyksellä ja rahanmenetyksellä :hug:

Huh :o . Onneks selvisit kuitenkin pelkällä säikähdyksellä ja rahanmenetyksellä :hug:

Samaa ajattelin, kun alkujärkytyksestä oon tässä toipunut.

Mutta yllättäen ei huvittanut enää mennä kauppoihin vaan ajelin suorinta tietä VAROVAISESTI kotiin. (ja kotiin päästyä aloin itkeä ihan hermottomasti. Yhtäkkiä välähti, mitä ois voinut käydä ...hyi olkoon, ei tahdo enää sitä ajatella).

Pakko mennä vielä ruokakauppaan, kun kaikista oli ranskankermat tänään loppu ja huomenna tulee vasta. Alkosta on myös haettava aineksia minttujäädykekakkuun, ja mascarponejuustokin tuntuu olevan vaikea löytää, mutta kun huomenna olen töissä toisella paikkakunnalla, niin jospa sieltä löytäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Hee!!!!! Oon sua huikkinu muutamaan otteeseen.... Uusia kuvia en oo saanu aikaiseksi otettua, mutta olethan huomannut FB:ssa ihanat uikkarikuvat, musta missikiertueella?

Olet vai :o . Mulla on kerrankin ollut elämää Palstan ulkopuolella, mutta ollos huoleti, vahinko ei toistu :D.

Mitä mitä...en mä mitään oo huomannut. Pakko käydä kurkkimassa =)

juu, onneksi ei tarvii enää mennä, muutakun pari pulloa punaviiniä hakeen huomenna, niin ja pukinpakettiin pullo. =)
Tänään tehtiin kahteen kertaan ruokaostoksia, ensin hain minä ja perästä sitten mies, mitä en saanut lidlistä. Ja 2x60euroa meni, mutta on tuossa koko viikoksi sitten ruokaakin, ja kahtena päivänä mennään muualle syömään.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Hee!!!!! Oon sua huikkinu muutamaan otteeseen.... Uusia kuvia en oo saanu aikaiseksi otettua, mutta olethan huomannut FB:ssa ihanat uikkarikuvat, musta missikiertueella?

Olet vai :o . Mulla on kerrankin ollut elämää Palstan ulkopuolella, mutta ollos huoleti, vahinko ei toistu :D.

Mitä mitä...en mä mitään oo huomannut. Pakko käydä kurkkimassa =)

Mä jo hetken olin huolissani :D Niissä viimeksi lisätyissä kuvissa, ihania pose-kuvia ;) :x :D Huomaa kruunu :laugh: