Huoh! Ärsyttää kun muut yrittää määrätä mun elämästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Enkä ole edes antanut vaan sitli mun pitäis esim. kököttää täällä samalla paikkakunnalla koko elämäni vaikka puolet mun elämästä on toisella paikkakunnalla. Mulla ei ole edes töitä täällä ja sillä toisella puolikkaalla on ainakin toistaseks. Ja siis on vakituinen paikka eikä ole uhkana joutua pois töistä. Vaan aina se vaara on olemassa. Sit viititään puhua, että mitä järkeä mun on muuttaa sinne, jos käykin niin ettei töitä sillä toisella riitäkkään. Sen toisen pitäis muuttaa tänne. En tajua mikä järki.

ONhan mulla yks juttu täällä, mutta sekin on niin solmussa ettei ole syy jäädä tänne ja kuunnella siihen juttuu liittyviä määräyksiä. Mun pitäis siinäkin tehdä niin kuin muut käskee ja kun en suostu niin sit on sota pystyssä. Ei mitään oikeudellisuuden tajua missään asiassa vain mun syyttelyä jopa siitä mitä minä en ole tehnyt.

Ja yks asuu mm. ihan eri paikkakunnalla kuin minä, että ei ole siitä kiinni "ettei enää näkis"- verukkeesta.

Mulla oli eilen niin paska olo, että teki mieli vaan lukittautua neljän seinän sisään.

Ja siis useempi yrittää "ohjata" mun elämää.

Minä olen aikuinen ihminen niin eikö mulla oo muka oikeus päättää omasta ekämästä kuuntelematta muiden saarnoja?

Yhteistyössä