nurinaa ukosta ja muuttamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja purkaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

purkaus

Vieras
ukko asunu jo lähes vuoden toisella paikkakunnalla töiden takia, nyt olemme lopuperhe minä ja kolme lasta muuttamassa sinne kans koska sain töitä sieltä myös..muutto on lähellä ja ukko on todella äkäinen..en ole saanu kysellä hänen menoistaan tai yhtään mistää koko tänä aikana.jos olen kysynyt on ollut kiukkuinen ja ärtynyt.Minua pelottaa muutto uuteen tuntemattomaan paikkaan ja mies ei toivota meitä ollenkaan tervetulleiks..ei ole edes innostunut..lapsia sillä selvästi ikävä on, mut on olo ettei mua.en koht edes halua muuttaa koska hän on tuollainen..pakko oli vaan purkaa johonki.olen nii väsyny tähän ja mulla on kova ikävä ja en saa vastakaikua:-(

olen kysynyt ja vakuuttaa että haluaa..jotenkin kun itse pelkään niin epäilen kaikkea.eilen sanoin että ottaa päähän jo tää muuttaminen (tarkoitin tätä kamalaa tavaramäärää mikä pitää pakata ja siivous päälle) että olisi jo ohi koko muutto..mies vastasi no älä sit muuta jos on noin vaikeaa ja noin paljo ottaa päähän?!?miks se noin sano..miks sanoo tollasia ihme juttuja mistä saan vaan pahan mielen

Monesti väsyneenä ja ikävissään ymmärtää toista ihan väärin. Miehes ei vältäämättä tarkoittanu yhtään sen kummempaa,ku sinäkään kun sanoit et ottaa päähän.
Puhu sun miehelle ja kysy tarkottiko se sillä jotain,luultavasti ei. Sano sille myös miltä susta tuntuu ja et pelottaa se uus muutto yms. Voit yllättyy kuinka paljon tukea mieheltäs saat,ku vaan kerrot asiat.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olen kysynyt ja vakuuttaa että haluaa..jotenkin kun itse pelkään niin epäilen kaikkea.eilen sanoin että ottaa päähän jo tää muuttaminen (tarkoitin tätä kamalaa tavaramäärää mikä pitää pakata ja siivous päälle) että olisi jo ohi koko muutto..mies vastasi no älä sit muuta jos on noin vaikeaa ja noin paljo ottaa päähän?!?miks se noin sano..miks sanoo tollasia ihme juttuja mistä saan vaan pahan mielen

Eikö se sun mies ole tullut auttamaan sua muutossa? Luulisi olevan iloinen muutostanne samalle paikkakunnalle. Nyt sun on vaan puhuttava sen kanssa, että mikä on. Tai jos ei tule mitään niin jätettävä muuttamatta. Jos olette kerenneet irtisanoa/myydä nykyisen asunnon, niin äkkiä sinä lasten kanssa saat nykyiseltä paikkakunnaltasi asunnon, kun kerrot asian tilanteen. Aina niitä asuntoja on vapaana, niitä oikeasti tarvitseville. Tuolta netistä ei löydy tosiaankaan kaikkia vuokra-asuntoja mitkä om vapaana. Rohkeasti asuntovuokrausfirmoihin kysymään. Mieti asiaa rauhassa, toivottavasti pystyt tekemään oikean ratkaisun asian suhteen. Tsemppiä!

Yhteistyössä