Huntu vai tiara?

hmm
riippuu ihmisestä sopiiko vai ei..
ite olen yli kolmekymppinen vanhapiika ja joskus käy niin hyvä tuuri, että miehen saan alttarille saakka voin laittaa piiiiitkän hunnun, mutta tuskin tiaraa.
 
vieras
Tiara on ihan kauhea, aikuiset ihmiset leikkii jotain prinsessaa. Huntu on vähän niin ja näin, riippuu hunnusta.

Mun mielestä kaunein vaihtoehto on joku hiuskoru tai kukkia hiuksiin. Mulla oli päässä kaksi violettia liljaa, ja kampaustani kehuttiin kovasti ja kampaajakin otti kuvan omaan hääkampaus-mallikansioonsa.
 
neitsyitä varmaan vähän
ennen vanhaan huntu oli neitsyeden merkki, mutta ei taida olla nykyään.. ainakin mitä olen omaa kaveripiiriäni seurannut ..monet asuneet avoliitossa vuosia ja tiedän, että aikaisempia suhteitakin on ollut ja huntu on ollut päässä kirkossa. Eli nykyään huntu on enemmänkin vaan asuste.
 
vieras
Jos oot prinsessa, laitat tiaran, jos taas oot neitsyt, laitat hunnun. Muut aikuiset naisee laittaa kauniin kampauksen ja ehkä jonkun pienen hiuskoristeen, vaikka kukkia :)
 
vieras
Tiara. Tiaroitakin on erilaisia, mulla oli hillitty, melko huomaamaton lila helmitiara ja liloja helmiä hiuksissa.Huntua en laittanut, koska mulla oli pitkä laahus ja olin jo yli 30v, enkä todellkaan neitsyt :) Minusta on mautonta,e ttä naiset joilla on jo lapsia laittavat hunnun.
 

Yhteistyössä