Humppila ja Forssan seutu?

  • Viestiketjun aloittaja Humppilaanko?
  • Ensimmäinen viesti
Humppilaanko?
Moikka!

Eli millainen paikka on Humppila? Ja muutenkin Forssan seutu? palvelutaso? Asumisviihtyvyys?ja niin eespäin.

Mitkä on suosituimpia asuinalueita lapsiperheille Forssan seudulla? Hyvämaineisia?

Ollaan harkitsemas sinne seudulle muuttoa. Lisäks olis kiva saada sieltä saman ikästä seuraa, ystäviä:) Ketään innokaita äiti-ihmisiä, n. 30 v, jotka haluis "tutustuttaa" Forssaan ja olla sosiaalisena verkostona (itse kukin sellasen tarvii)?:)
 
Humppilaanko?
Kävi mieles et asus Humppilas ja hakis puuttuvat palvelut Forssasta...(?) Olis kiva kuulla jonkun Humppilan/Forssan seudulla asuvan ajantasaisia kommentteja:) Mitä hyvää ko.paikoissa?=)

Ketään paikkakunnalta joka "verkostuis" mun kaa?=D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Humppilaanko?:
Kävi mieles et asus Humppilas ja hakis puuttuvat palvelut Forssasta...(?) Olis kiva kuulla jonkun Humppilan/Forssan seudulla asuvan ajantasaisia kommentteja:) Mitä hyvää ko.paikoissa?=)

Ketään paikkakunnalta joka "verkostuis" mun kaa?=D
loimaalle!
 
Humppilaanko?
No muuten kyllä Loimaalle mutta kun menee pikkasen sivuun sijainnin puolesta:) Varmasti ihan hyvä paikka asua mutta on jo kiinnostusta enemmän Forsssan suuntaan...
 
Malla
Ite asun Jokioisilla, eli Humppilan ja Forssan välissä.
Olen Turusta muuttanut aikoinani Forssaan ja aika muutoshan se oli.
Pieni kaupunki, mun mielestä ihan ok.

JOkioinen ja Tammela on asuinalueet joita suosittelen.Tammelassa saa kuntalisän kotihoidon tukeen.
NÄtti paikkakunta jossa järviä.

Mitäs muuta?
Iso Prisma aukee tänne syksyllä.
 
Forssassa asuin pari vuotta. Keskusta jotenkin tyhjä ja tylsä, tuntu että kaikkialla ankeaa ja harmaata. Silloin se jotenkin meni, mutta jälkikäteen miettinyt jotenkin, että miten ihmeessä siellä jaksoin asua...
 
forssa ok, humppila ei
Itse olen Loimaalta kotoisin ja mieheni Forssasta. Vanhemmat asuvat yhä siellä, joten tulee vieläkin usein käytyä. Asuin aikoinani myös pari vuotta Humppilassa.

Älkää missään nimessä muuttako Humppilaan. Siellä porukka on nurkkakuntaista, kateellista ja sisäänpäinlämpiävää. Heljä Liukko-Sundstömkin savustettiin paikkakunnalta. Typerykset eivät ymmärtäneet, mikä arvo valtakunnallisesti tunnetulla taiteilijalla olisi kunnalle ollut.

Forssa on ihan kiva kaupunki. Käyn aina siellä shoppailemassa. Lapset käyvät Vesihelmessä uimassa. Löytyy keilarataa, raveja ja vaikka mitä. Viksbergiin tai ammattikoulun seutuville ei kannata muuttaa. Jos haluaa kunnon maaseutuasumista kokea, niin Jokioinen ja Tammela sopivat hyvin. Forssasta Tammelaan on kiva tasainen pyörätie, joka sopii hyvin rullaluisteluun.
 
Humppilaanko?
Kyl se vaan vahvasti näyttää siltä että Humppilaan mennään:D Mut varmaan Forssassa tulee pyörittyä. Kiitos tiedonmuruista:):)

Malla, hienoa:D sitten vaan pitäs keksii miten yht tiedot vaihdettais:D Lapsia vaan yks ja AMK-koulutettuja molemmat ollaan, mies töissä mutta mun tilanne vähän epäselvä:p Tavallaan maisemanvaihdos menos ja töitten peräs mennään:)

Nii ja oon 27v:) Mielellään uusia tuttavuuksia Forssan seudulta kiitos!:D Malla, palaahan astialle.
 
forssa ok, humppila ei
Varautukaa sitten siihen, että selkänne takana juoruillaa ja puhutaan pahaa ja kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta ollaan kateellisia, jos muutatte Humppilaan. Tosin nuorempi polvi voi olla vähän avarakatseisempaa ikäluokkaa kuin vanhempansa. Onnea muuttoon ja uuteen elämäntilanteeseen.
 
Humppilaanko?
Alkuperäinen kirjoittaja forssa ok:
Varautukaa sitten siihen, että selkänne takana juoruillaa ja puhutaan pahaa ja kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta ollaan kateellisia, jos muutatte Humppilaan. Tosin nuorempi polvi voi olla vähän avarakatseisempaa ikäluokkaa kuin vanhempansa. Onnea muuttoon ja uuteen elämäntilanteeseen.
Tuommoseen käytökseen tullu valitettavasti jo törmättyä:/ Ei se vaan Humppilas ilmene... Taitaa olla ihan perussuomalaista mentaliteettia kadehtia muita. Mitä pienempi kylä niin sitä pienemmät piirit, luulen ma. Uusien muuttajien tulo aina jossain määrin ravistelee uinuvan kylän tasapainoa:p Jos ei muuta ni kylän juoruakat huomaa kyläkaupassa uusien naamojen tulon..:p

Kiitos kuitenkin järjen äänenä toimimisesta:) Mitäs isoi kauppoja nyt Forssan lähistöllä on? Täytyy alkaa paremmin tutustuu seutuun. Onko mitään isompaa aukkoa palvelutasossa...että siis joutuuko lähtemään esim Turkuun/Tampereelle jtn hakemaan?

Millanens paikka Loimaa on?=) Siitäkin aika pintapuolisesti tietoo. Mut sinneki päin varmaa tulee asioitua. Millanen palvelutaso siel on?

 
tiuhti
Kyl se vaan on niin että aivan joka paikassa niitä kyttääjiä ja seläntakana puhujia on. Jokioinen aika tunnettu siitä. =( Itse asun tällähetkellä Jokioisilla. On muuten ihan kiva pieni paikka...Forssassa myös tullut asuttua. Aika rauhatontahan siellä joskus oli mutta kummasti rauhottunut. Ja mitä niihin narkkeihin tulee niin on niitä muuallaki. Forssa nyt vaan on saanut sellaisen maineen...Melkeinpä joka päivä siellä pyörähdän. Paljon kauppoja mistä voi valita.
 
minä vieras
Täältä Humppilasta kirjottelen.. Olen itse tänne muuttanut 9 vuotta sitten Forssasta! Rauhallinen ja mukava paikka asua, palveluita löytyy, mitä nyt tarvitseekin päivittäin. Isommat ostokset helppo tehdä Forssassa tai sitten lähteä esim. Ideaparkkiin! Suosittelen lämpimästi! TERVETULOA!
 
Humppilaanko?
Tiuhti, millasia kauppoja löytyy/missä käyt Forssassa? Olis kiva kuulla palvelutasosta:)

Minä vieras: Ihanaa että joku Humppilasta löysi tähän kirjoittamaan:D Mulla kans tullu paljon mentyä Ideaparkkiin entisestä asuinpaikasta eli se jatkunee Humppilastakin. Kiitos tervetulotoivotuksista:):) Millainen uimaranta mahtaa Humppilassa olla(jostain lukasin että sellanen on)? Olen innokas uimari. Oletko perheellinen? Ootko hyvin tutustunu humppilalaisiin? Käytkö koskaan junalla esim Turussa/Tampereella. Just opin et siellä semmonenkin:D...
 
ev
meillä mökki tammelassa, ollut jo kauan ja ystäviä forssasta. ihana paikka. en ymmärrä puheita levottomuudesta yhtään! letkussa on myynnissä paljon hyvä hintaisia ok-tontteja, eli n. 10km forssasta. kylä toiminta a-luokkaa. :)
 
Humppilaanko?
No nii kiva kuulla Forssan seudusta lisää:) jos osoittautuu kivaks seuduks ja kaikki elämän kuviot lutviutuu mukavasti niin ei tiiä kuinka kauaks aikaa jäädään...:)
 
tiuhti
Forssasta löytyy monia kauppoja. Esim cittari, euromarket, s-market, kohta prisma. Monta siwaa =). 3 apteekkia, vesihelmi kirppareita, vaateliikkeitä, monia ruokapaikkoja ja vaikka mitä. Niin ja tarjoustalo ja hurrikaani. :))))
 
Humppilaanko?
Kiitti Tiuhti:) Ounastelinkin että sieltä löytys isompiakin kauppoja mutta on kiva saada vahvistusta:) Varmaan tulee aika paljon kuitenkin Forssan suuntaan mentyä Humppilasta:)
 

Yhteistyössä