Humalainen parturi!

Olin parturille menossa ja se oli ilmiselvästi humalassa se täti! Sieltä se tuli takahuoneesta, jossa oli syömässä hajusta päätellen pitsaa ja juomassa ties mitä, ihan punasilmäisenä ja sammaltavana, horjahtelikin.. Lähin tietysti menemään, mutta voiko tosta ilmottaa johonkin? Mitä jos sinne menee vaikka jotain lapsia ilman vanhempia leikkauttamaan hiuksiaan,e ikä tajua lähteä pois, kumminkin aika lähellä silmiä, kaulaa ja korvia sohii niillä saksilla..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 16:53 vili43 kirjoitti:
:LOL: :LOL: :LOL:

Anteeksi.
Näen vain sieluni silmin pojan parturin umpitunnelissa tulemasta hikoittelevana takahuoneesta... :LOL:

Ei vaan, oikeesti, vakava juttu... :D
No olishan se muuten hauskaa, mutta kauhistuttaa vaan, että jos sinne menee joku laps ja se parturi puhkoo siltä silmän tai leikkaa korvan..

En kyllä tiiä, että onko omistaja vai miten. Luulisin, että omistaja. Mites sillon vois ilmottaa?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 16:51 NaRikka kirjoitti:
Olin parturille menossa ja se oli ilmiselvästi humalassa se täti! Sieltä se tuli takahuoneesta, jossa oli syömässä hajusta päätellen pitsaa ja juomassa ties mitä, ihan punasilmäisenä ja sammaltavana, horjahtelikin.. Lähin tietysti menemään, mutta voiko tosta ilmottaa johonkin? Mitä jos sinne menee vaikka jotain lapsia ilman vanhempia leikkauttamaan hiuksiaan,e ikä tajua lähteä pois, kumminkin aika lähellä silmiä, kaulaa ja korvia sohii niillä saksilla..

älähän dramatisoi. tuskin leikkaa korvia tai puhkoo silmiä. ja saattoihan se täti olla kipeä, tai allergiaoireita, sekin laittaa silmät punoittamaan. kenties huonosti nukuttu yö takana, jotain lääkkeistä tulevia sivuoireita.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 17:01 huhhuh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 16:51 NaRikka kirjoitti:
Olin parturille menossa ja se oli ilmiselvästi humalassa se täti! Sieltä se tuli takahuoneesta, jossa oli syömässä hajusta päätellen pitsaa ja juomassa ties mitä, ihan punasilmäisenä ja sammaltavana, horjahtelikin.. Lähin tietysti menemään, mutta voiko tosta ilmottaa johonkin? Mitä jos sinne menee vaikka jotain lapsia ilman vanhempia leikkauttamaan hiuksiaan,e ikä tajua lähteä pois, kumminkin aika lähellä silmiä, kaulaa ja korvia sohii niillä saksilla..

älähän dramatisoi. tuskin leikkaa korvia tai puhkoo silmiä. ja saattoihan se täti olla kipeä, tai allergiaoireita, sekin laittaa silmät punoittamaan. kenties huonosti nukuttu yö takana, jotain lääkkeistä tulevia sivuoireita.
Jos täti sillä tavalla sammaltaa, horjahtelee ja kikattaa ja nikottelee, niin väittäsin sen olevan kännissä. Ei se ainakaan ollut hiustenleikkuukunnossakaan, vaikka sitten lääkkeistä johtuisikin. Mulla on kyllä itelläkin allergiaa ja astmaa ja lääkitys, mut ei se sentään sammaltamaan pistä, eikä ihan tolla tavalla horjahtelemaan. Muutenkin humalaisia tullut sen verran katteltua, et väittäsin tunnistavani. Omaa päätäni en ainakaan antanut leikata.
 
ihan pakko
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 17:04 NaRikka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 17:01 huhhuh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 16:51 NaRikka kirjoitti:
Olin parturille menossa ja se oli ilmiselvästi humalassa se täti! Sieltä se tuli takahuoneesta, jossa oli syömässä hajusta päätellen pitsaa ja juomassa ties mitä, ihan punasilmäisenä ja sammaltavana, horjahtelikin.. Lähin tietysti menemään, mutta voiko tosta ilmottaa johonkin? Mitä jos sinne menee vaikka jotain lapsia ilman vanhempia leikkauttamaan hiuksiaan,e ikä tajua lähteä pois, kumminkin aika lähellä silmiä, kaulaa ja korvia sohii niillä saksilla..

älähän dramatisoi. tuskin leikkaa korvia tai puhkoo silmiä. ja saattoihan se täti olla kipeä, tai allergiaoireita, sekin laittaa silmät punoittamaan. kenties huonosti nukuttu yö takana, jotain lääkkeistä tulevia sivuoireita.
Jos täti sillä tavalla sammaltaa, horjahtelee ja kikattaa ja nikottelee, niin väittäsin sen olevan kännissä. Ei se ainakaan ollut hiustenleikkuukunnossakaan, vaikka sitten lääkkeistä johtuisikin. Mulla on kyllä itelläkin allergiaa ja astmaa ja lääkitys, mut ei se sentään sammaltamaan pistä, eikä ihan tolla tavalla horjahtelemaan. Muutenkin humalaisia tullut sen verran katteltua, et väittäsin tunnistavani. Omaa päätäni en ainakaan antanut leikata.

Juu ei päätään kannata antaa leikata :$ . Se vois olla ettei toista tilaisuutta tulis :D
 
entä jos oli juuri ollut tukehtumassa ruokaan?
punaiset silmät voipi johtua myös allergiasta?
muuten teilaisin heti mut vkl olin varmaan näky töissä tarjoilijana... henkeä ahdisti ihan sikana ku oli niin kuuma! sit siihen vielä sipulin aiheuttamat punaset ja itkenneet silimät :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 17:23 vieras kirjoitti:
Mitä sanoit parturille syyksi miksi et antanutkaan leikkauttaa hiuksiasi?
En mä mitään selitellyt, sanoin vaan, että sori, mutta nyt täytyykin peruuttaa tää aika. Se vaan hihitteli siihen, ja sit mä vaan karkasin. Soittasko poliisille, josko ne kävis vaikka puhalluttamassa tai veisi muuten asiaa eteenpäin?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 17:26 NaRikka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 17:23 vieras kirjoitti:
Mitä sanoit parturille syyksi miksi et antanutkaan leikkauttaa hiuksiasi?
En mä mitään selitellyt, sanoin vaan, että sori, mutta nyt täytyykin peruuttaa tää aika. Se vaan hihitteli siihen, ja sit mä vaan karkasin. Soittasko poliisille, josko ne kävis vaikka puhalluttamassa tai veisi muuten asiaa eteenpäin?
Onkohan se poliisi oikea paikka? Varmaan kuuluu johonkin Hiusyrittäjiin tai on PAM:in asiakas, osaiskohan noi tehdä asialle mitään? Vähän paha tietysti jos on oma liike...
 
vitsitäälonkivaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 17:26 NaRikka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 17:23 vieras kirjoitti:
Mitä sanoit parturille syyksi miksi et antanutkaan leikkauttaa hiuksiasi?
En mä mitään selitellyt, sanoin vaan, että sori, mutta nyt täytyykin peruuttaa tää aika. Se vaan hihitteli siihen, ja sit mä vaan karkasin. Soittasko poliisille, josko ne kävis vaikka puhalluttamassa tai veisi muuten asiaa eteenpäin?

puhalluttamassa parturin :LOL: :LOL: :LOL: . voi ei tää oli paras.
 
Tiedän myös kampaajan, jolla tuota tapahtuu"usein". Täällä jo puhutaan ihan yleisesti siitä, että siihen parturiin ei kannata mennä, koska kampaaja ei läheskään aina työkunnossa. Itse kävin siellä vuosia, ja ikinä en häntä humalassa töissä tavannut, mutta hirvee vanha viina siellä aina haisi. Eräänä aamuna näin kaupassa aivan päissään, ja töihin sanoi kihertäen olevansa menossa. Hän on itse yrittäjä, ja muita työntekijöitä ei ole. Että kyllä tällaista tapahtuu. Valitettavasti.
 

Yhteistyössä