Hullut päivät - kalliit päivät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Beep

Vieras
Niin huijausta koko hullut päivät, muka halpaa... ehkä jotkut tuotteet joo, mutta ihmisiä vedätetään kyllä aika lailla!

Esim. tänään oli myynnissä Acerin kannettava tietokone hintaan 650 ?, eli olevinaan hullun halpa?

Samainen kone maksaa verkkokaupassa normaalihintaisena 599 ?.

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
No, kaikki eivät halua ostaa verkkokaupasta, ja onhan se kaiketi Stockmannin normaalihintaa halvempi tuolla Hulluilla Päivillä.

Hehe, vain nainen voi vastata jotain tälläistä!

:laugh:

Oikeesti, eivät kaikki jaksa vertailla hintoja, osa (kuten minä ) tykkää käydä liikkeessä josta saa Palvelua isolla p:llä. Siksi mä käyn Stockalla, vaikka siellä ehkä tuotteissa onkin muutama euro enemmän kuin jossain muualla. En oo tosin ostanut tietokonetta sieltä, enkä oo varma miten ne ehtivät Hullujen päivien aikaan palvelemaan, mutta silti.

Mä kävin ostamassa niitä neekerinsuukkoja ja mun edellä oli sellainen hienoihin vaatteisiin pukeutunut keski-ikäinen nainen joka oli muutenkin todella kauniisti huolitellut ulkonäkönsä. Hän osti esim. miesten kauluspaitoja a 69 ? :o + muita vaatteita. ostosten loppusumma oli 690? ja katselin vain siinä vieressä ja mietin itsekseni että tuoltako ne 200 ? setelit näyttääkin. Hänellä oli nippu noita 200? seteleitä joista kulutti murto-osan.

Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Samaan taitaa perustua Cittarin Mammuttimarkkinat.. Mutta kuka nyt muutenkaan ostaa elektroniikkaa Cittarista tai Stockalta? :o

:wave:
Telkkari ostettiin Cittarista. Sen jälkeen, kun oltiin käyty Markantalossa, Mustassa Pörssissä ja Gigantissa huhuilemassa myyjiä ihan turhaan, kun ketään ei kiinnostanut palvella :snotty: . Kotimatkalla v*ttuuntuneina poikettiin Länsikeskuksen Cittariin ja siellä ollut mukava nuorimies palveli todella asiallisesti, ja sai meidät ostamaan telkkarin, eikä olla kaduttu =)

No, kaikki eivät halua ostaa verkkokaupasta, ja onhan se kaiketi Stockmannin normaalihintaa halvempi tuolla Hulluilla Päivillä.

Oikeesti, eivät kaikki jaksa vertailla hintoja, osa (kuten minä ) tykkää käydä liikkeessä josta saa Palvelua isolla p:llä. Siksi mä käyn Stockalla, vaikka siellä ehkä tuotteissa onkin muutama euro enemmän kuin jossain muualla. En oo tosin ostanut tietokonetta sieltä, enkä oo varma miten ne ehtivät Hullujen päivien aikaan palvelemaan, mutta silti.

No hei riippuu varmaan mitä on ostamassa??

Mut jos mä lähden kannettavaa hankkimaan, en mä nyt sitä ensimmäisestä kaupasta osta, jossa on muka tarjous vaan teen hintavertailua, kun se on tänä päivänä niin älyttömän helppoa. Mut sitä vaan mietin, et kuinka moni aina kuvittelee ostavansa edullista...

Ei löytyny mitään luettelosta ja muutenkaan en jaksanu kiinnostua. Mä en jonkun halpojen karkkien takia lähe sinne mummoryysikseen pällistelemään mukahalpoja "tarjouksia".

Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:
arvaappa Beep miksi boikotoin toksmannia... :whistle:

Niih, ja mä vertailen hintoja kun se on niin kivaa ostaa edullisimmasta paikasta joku isompi ostos.
=)

ihan totta tuo. Mielummin ostaa luotettavasta paikasta ku semmosesta missä vedetään välistä ilman syytä ja vielä "alennettuun hintaan".

Alkuperäinen kirjoittaja Pisti silmään:
Mä kävin ostamassa niitä neekerinsuukkoja ja mun edellä oli sellainen hienoihin vaatteisiin pukeutunut keski-ikäinen nainen joka oli muutenkin todella kauniisti huolitellut ulkonäkönsä. Hän osti esim. miesten kauluspaitoja a 69 ? :o + muita vaatteita. ostosten loppusumma oli 690? ja katselin vain siinä vieressä ja mietin itsekseni että tuoltako ne 200 ? setelit näyttääkin. Hänellä oli nippu noita 200? seteleitä joista kulutti murto-osan.

Mut miesten kauluspaidat maksaa paljon, esim. Olympin, jotka on laadukkaita.

Mut jos mä lähden kannettavaa hankkimaan, en mä nyt sitä ensimmäisestä kaupasta osta, jossa on muka tarjous vaan teen hintavertailua, kun se on tänä päivänä niin älyttömän helppoa. Mut sitä vaan mietin, et kuinka moni aina kuvittelee ostavansa edullista...

Mä taas katsoisin jostain kataloogista kivan näköisen kannettavan, ja jos sen hinta on kukkarolle sopiva, niin ostan sen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pisti silmään:

Mut miesten kauluspaidat maksaa paljon, esim. Olympin, jotka on laadukkaita.

Meillä mies ostaa Dressmanilta, joten ei ole tuttu toi Stockmannin hintataso ja merkkivalikoima. :D

Palvelua? Stoccalla? koska missä, mä en ainakaan oo saanut koskaa? Ja ostin tänää cittarista parsakattilan, ihan samaan hintaan kun mitä olis ollut hulluilla päivillä megahyper alessa.. ilman jonostusta ja kaaosta ja pakko osto päivää.. ihan huijjausta koko touhu..

Mä taas katsoisin jostain kataloogista kivan näköisen kannettavan, ja jos sen hinta on kukkarolle sopiva, niin ostan sen :D

Vähän tähän tyyliin automyyjä kysyy naiselta "millaista autoa olet ajatellut?"

- "Punaista" !!

Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Palvelua? Stoccalla? koska missä, mä en ainakaan oo saanut koskaa? Ja ostin tänää cittarista parsakattilan, ihan samaan hintaan kun mitä olis ollut hulluilla päivillä megahyper alessa.. ilman jonostusta ja kaaosta ja pakko osto päivää.. ihan huijjausta koko touhu..

Turun Stockmannilla saa aina loistavaa palvelua. Ainakin ostettaessa lastenvaatteita, leluja, urheiluvälineitä, kodintekstiilejä, astioita...noista mulla on kokemusta.

Sit muutenkin jotenkin huvittaa että ihmiset aina jauhaa näistä hulluista päivistä, kun nykyään joka putiikillahan on omat päivänsä! Sokoksen 4 päiväiset (jatkoiko ne kolmesta päivästä neljään kun nimenä on 3+1 vai onko tarkoitus myös hieman sivistää matikalla?) On mammuttimarkkinoita ja hintahulinoita. Aleksi 13:ssa on ShopBailut !! :laugh:

Jumbossa pyöreät päivät, Sellossa Sembalot jne.

Yhteistyössä