Hullujen/kauheiden elokuvien-pino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olipas taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Human Centipedestä en ole nähnyt kuin 1-osan trailen, 2-osan trailerissakin oli pakko laittaa silmät kiinni ja kädet korville. Ja silti näin painajaisia. NIIN PIMEE että täytyy olla aika kaheli jotta pystyy moisen teoksen käsikirjoittamaan!

Mä oon nähny molemmista trailerit ja mulla jäi niistäkin jo "traumat"! Siis oikeesti todellakin niiin pimeetä! Ja samaa oon ajatellu, et täytyy olla aikamoinen sekopää että edes keksii tollaisen idean elokuvaan. Ja miten ne näyttelijätkin on siihen ryhtyny? Olin niin järkyttyny niistä trailereista että ne pyöri varmaan viikon mun mielessä koko ajan! ja kesällä jos näin tuhatjalkaisen niiiin.......hyi vittu....

Toinen josta oo vaan kuullu puhuttavan, on Serbian Film.

En katso mitään tosi sairaita leffoja koska ne jää aina vaivaamaan mieleen pitkäksi aikaa. Joku Hills have eyes on ehkä pahin mitä oon nähnyt, Saw-elokuviakin joutuu kattomaan käsien takaa.

En muista elokuvan nimeä, mutta tuli vuosia sitten telkkarista, ja vieläkin se loppu järkyttää. Se oli ranskalainen ja kertoi 14-vuotiaasta tytöstä joka oli siskolleen kateellinen. En muista enempää juonesta, mutta leffan lopussa äiti ja kaksi siskosta nukkuvat autossa parkkipaikalla, kun autoon tulee ikkunan läpi rosvo, tappaa äidin ja siskon kirveellä tms. ja veri lentää. Sitten rosvo raahasi päähenkilön metsään ja raiskasi tämän raa'asti. Mikään leffassa ei ennakoinut noin karmaisevaa loppuratkaisua. Ihan kamala.

Saa kertoa, jos joku muistaa nimen.

minusta kamalinta tuossa oli, että se raiskattu tyttö koki jollain tavoin vain harrastavansa seksiä.. väitti poliisille, ettei häntä raiskattu.

En muista elokuvan nimeä, mutta tuli vuosia sitten telkkarista, ja vieläkin se loppu järkyttää. Se oli ranskalainen ja kertoi 14-vuotiaasta tytöstä joka oli siskolleen kateellinen. En muista enempää juonesta, mutta leffan lopussa äiti ja kaksi siskosta nukkuvat autossa parkkipaikalla, kun autoon tulee ikkunan läpi rosvo, tappaa äidin ja siskon kirveellä tms. ja veri lentää. Sitten rosvo raahasi päähenkilön metsään ja raiskasi tämän raa'asti. Mikään leffassa ei ennakoinut noin karmaisevaa loppuratkaisua. Ihan kamala.

Saa kertoa, jos joku muistaa nimen.

Olisiko Sisarelleni? Toinen tyttö oikein kaunis ja toinen sellainen pullukka?

Monenlaisia hirveitä ja kauheita elokuvia oon elämäni aikana nähnyt, mutta vain yhdestä jäi traumat, ja se on vanha kunnon Manaaja. :( Sattui kai jotenkin sellaiseen ikään ja elämänvaiheeseen, että näin kuukausien ajan painajaisia.)

Tavallaan jotenkin liikuttavaa, etta Kasi, joka kehtoa keinuttaa on jollekin hulluin/kauhein leffa. :D

Mutta juu, mitapa noilla oikeasti oksettavilla leffoilla edes on pointtina. Tuosta The Human Centipedesta olen lukenut ja ei todellakaan tee mieli nahda. Ehka Joku Hostel tai Saw on allottavinta, mita on eteen tullut. Eipa ole katsomisen arvoisia.

Romanttisia hyvän yön elokuvia, joita ei saa näkemättömäksi:

Nekromantik
Thundercrack!
Eraserhead
Human Centipede 2
Timo Koivusalon koko tuotanto
Salo, or 120 days of sodom

Yhteistyössä