Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mä revin hampaillani miehen uudet kalsarit![]()
Voi juma
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mä revin hampaillani miehen uudet kalsarit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cecce:Eli emme tiedä puoliakaan mitä todella kotona tapahtuu,jos nämä olisi miesten kirjoituksia se olisi perheväkivaltaa.Mistä teiltä tota raivoa löytyy!
Alkuperäinen kirjoittaja Nibblerin sisko:Heittäny juomalaseja kohti, mut mä olin kyllä tosi vihanen, ja ukko varmaan muistaa että multa ei salata mitään. Että vaikka mitä olis tehny nii parempi on kertoo ite ku että kuulen muualta.
Alkuperäinen kirjoittaja Nihil:Uitin miehen hammasharjaa vessanpöntössä enkä KOSKAAN kertonut että tein niin...sisäinen hyvä olo :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Teininä myin isän viinat naapurin ukolle ja pidin rahat ( isä ei antanut rahaa )
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Nihil:Uitin miehen hammasharjaa vessanpöntössä enkä KOSKAAN kertonut että tein niin...sisäinen hyvä olo :saint:
mua harmittaa oikein etten tuota ole keksinyt.. miehen jättäessä suunnittelin paskovani kahvinkeittimeen (ex oli kova juomaan kahvia)
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Yliopisto aikoina kun raha oli tosi tiukassa meilla, mies oli ostanut viimesilla rahoillamme kasan kaljaa ja pyykkiakin olisi pitanyt menna pesulaan pesemaan. Raivoissani kasasin kaikki miehen likaset vaatteet huoneen keskelle lattialle ja kaadoin kaiken sen kaljan niitten vaatteitten paalle ja sanoin etta siitahan litkit samalla kun kaytat noita vaatteita!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:JESTAS MITÄ JUSTIINOITA TYÖ OOTTE.![]()
![]()
Mähän tunnen itseni varsin säyseeksi.
![]()