Heitin silloista avokkia silitysraudalla (sattui osumaan ensimmäisenä käteen pöydältä ) , onneks ehti väistämään mut tuulikaapin ovee tuli silitysraudan kokoinen reikä :ashamed: .
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Samu:Alkuperäinen kirjoittaja mallura:Mies lukkiutui olohuoneeseen ja mä menin suutuksissani läpi oven :ashamed:
Oho! Taitaa olla ruista ranteeessa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Exälle tein kerran niin että leikkasin kaikkiin sen sukkiin isot reiät ja alushousuihin takapuoleen kans reiät. Sitte onki nämä muut tekoset, pahoinpitelyitä... :snotty: Pistäny pari kämppää remonttiin jne.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MaRLaSingeR:lukittauduin vessaan ja nypin kulmakarvani pois kokonaan. Suutuin miehelle
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Daadeli:Suutus päissäni olen kaatananut litran mehu purkin ukon päälle ja pistin sen nukkumaan viikoksi sohvalle. ja kerran miehen ex päälle tuopin olutta. Ei osannut jättää meitä rauhaan. häiriköi koko ajan :kieh: Suutun harvoin, mutta yleensä aiheesta. :/
no mistä sä suutuit niin paljon että mehua kaadoit litran?![]()
ja mua kiinnostaa näissä kun päälle kaadetaan jotain,että eikö ne miehet väistä?vai ihan tyhmänä kattovat ja antavat mammojen riehua
![]()