HULLUA!!!!!! Illan sirkutukset....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Almandiini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Almandiini

Jäsen
10.03.2012
793
0
16
Istun tässä huoneessa, kerrostalossa suhteellisen korkealla. Korviini kantautuu sirkutuksen tapaista ääntä...ei lintu...vähän kuin heinäsirkka. Ikkuna on kyllä auki, tulisko se ulkoa? Kun käännän pään asentoa, ääni ei kuulu. Se kuuluu vain, kun pääni on tietyssä asennossa, tai korva asettunut niin että ääni kuuluu. "Sirkutuksessa" on myös taukoja ja se on vaivoin havaittavissa ylipäänsä, mutta pääasiassa melkoisen yhtäjaksoista.

Niin ja en edelleenkään ole hullu:D

Niin, ja jotta asia olisi helpoimmin käsitettävissä: sama sirkutus kuului aina elokuun ja syksyn iltoina ruohikosta, kun asuimme ns. "maalla" Hesassa. Mitä hittoja ne on?:O

Tosin aika huippua kuulla nyt sama tänne kolmanteen kerrokseen....eka syksyn alku tässä kämpässä...

Ei siellä, mistä mä oon kotoisin, ollut tuollaisia öttimönkiäisiä: /

:D Kävinpä viemässä varta vasten roskat näin iltamyöhällä ja aivan siellähän se sirkutus oli ruohikossa aivan villinä....noh, enpä tienny että heinäsirkat tähän aikaan vuodesta sirittää noin villinä täällä etelässä...siellä mistä olen kotoisin, meno ei ollut yhtä "Kaskasmaista" ja tapahtui aiemmin kesällä ja vain auringonpaisteella...

Yhteistyössä