hullu anoppi naapurissa, onko kohtalotovereita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tartsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tartsu

Vieras
Miehelläni ja minulla on parisuhdekriisi jatkunut jo kolme kuukautta. Tilanne meni jo siihen pisteeseen että lähdin pariksi päiväksi pois. Sillä aikaa naapurissa asuva anoppi oli vähän käynyt siivoamassa ja pesemässä pyykkiä. Pyykkäämisestä olen hänelle ennenkin maininnut että pesen itse kyllä pyykit. Koska meillä on eri näkemys asioista.

Kun tulin takaisin kämppä haisi ihan kamalasti pesuaineelle, Yäk. Oli kuulemma pessyt lattiat astianpesuaineella. Heti kun emäntä lähti oli alettu sisustamaan. Lasipöytä oli viety pois, kuulemma vaarallinen lapselle, vaikka oli ollut paikallaan jo puolivuotta ja lapsikin osaa varoa sitä.

Ja sitten se pyykin pesu. Aikaisemmin ihmettelin miten se saa lapsen vaatteista niin nuhruisen näköisiä. Oli näköjään pessyt ne kaksi kertaa kuumemmassa kuin pitäisi. Olen tässä paluuni jälkeen ihmetellyt miten ne vaattet haisee niin kamalasti pesuaineelle. Kun tänään laitoin konetta päälle huomasin, että lähtiessäni täydestä pesuainepaketista näkyy nyt pohja. Hiukan alkkoi keittämään. Oli kyllä pessyt täällä kaiken mikä irti lähtee mutta siltikin oli tiivistepesuainetta laitettu kyllä hiukan yli sallitun rajan. Ja sitä paitsi lähtiessäni pyykkikorissa ei ollut kuin muutama vaate. Oli sitten ottanut lapsen vaatekaapista puhtaita ja pessyt uudelleen.

Ja kaiken kukkuraksi vastassa oli kamala huuto kun palasin. Ja vastasin turhiin syytoksiin sanomalla, V***n väliä. Niin minun kuulemma pitäisi mennä hoitoon itsehillintäni takia. Koulutettu ihminen ja huutelee tuollaisia. Sanoin että v***u se on sullakin. No tais tulla poltettua siltoja takana, mutta joku raja silläkin täytyy olla mitä pitää kestää. No miehen kanssa vietettin tänään viisivuotishääpäivä ja meillä taitaisi taas mennä ihan kivasti. Toivottavasti vähän pidempään kuin pari päivää.

Oli pakko kirjoittaa tänne kun ei ole mitään muutakaan paikkaa mihin purkaa kiukkuaan.

yksi positiivinen asia tässä on,sun miehes taitaa olla sun puolella..mulla on myös hullu anoppi,hullumpi kuin sun,mutta mun mies menee äitinsä puolelle..tai ehkä toinenkin positiivinen asia,ehkä se akka ei enää tule sun etees hyppimään;)

Hmmm. onko niin, että kaikki ilmaisuudet kelpaavat, anopilta peritty koti, anopin työ, mutta vastalahjaksi saa haukkumista? Oletko itse käynyt auttelemassa anoppia?

Jos joku tulisi hyvää hyvyyttään pesemmään meidän pyykkejä tai lattioita, itkisin kiitollisuudesta. NIin väsynt voi ihminen olla.

ei tulisi mieleenkään alkaa haukkua, jos ei talo olis palanut.

Mä en mitenkään halua arvostella sua, mutta mä itse itkisin onnesta jos anoppi olis kuurannut meen huushollin mun poissa ollessa. Mutta me ollaankin hyvissä väleissä anopin kanssa ja tietäisin että hän tekis sen hyvää hyvyyttään.

Sun tapauksessas taas se taisi olla veetuilua että sä et osaa/viitsi siivota ja väärin peset pyykitkin (kun ne kerran kuuluu tuoksua). Ja asetat vielä lapsesi vaaran uhalle lasisen pöytäsi kanssa.
Eli ymmärrän kyllä että hermostuit, mutta olen varma että anoppisi kuitenkin veti herneet nenäänsä eikä osaa ajatella noin. Tai siis osaa, mutta mielessään (tai ääneen) miettii että tämän siitä saa raatamisesta palkaksi.

No päästä höyryt tänne ja toivottavasti saatte miehenne kanssa asiat kuntoon. Ja hyvää hääpäivää :hug: .

Palattuani koti ei tuntunut enää mun kodille. Tuli sellainen olo, että voisin lähteä uudelleen pois. Ja hän kyllä on tietoinen mitä mieltä olen sen pyykinpesusta, joten tekee tuota piruuttaan. Jokaisella tulisi olla oikeus omassa kodissaan niin kuin haluaa. Minä en tarvitse anoppiani mihinkään tulen vallan hyvin toimeen omillani. Mutta lapseni tarvitsee mummia ja mieheni apua koska on itse aina töissä.

Yhteistyössä