Hulavanne reilusti ylipainoiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tarkoitan nyt sellaista painavempaa hulavannetta jota käytetään ihan liikuntaan.

Mietin vain, että onko turha ostos tällaiselle reilusti ylipainoiselle. Painonpudotus on nyt alkamassa ja liikuntaa pitää lisätä. Kiinnostaisi tuo hulavanne yhtenä liikuntamuotona. Mulla on selkäongelmia vartalon toisen puolen heikompien lihasten takia eli hulavanteesta voisi olla apua tuohonkin. Heikommat lihakset johtuu tapaturmasta+leikkauksesta eikä ole lihakset palautuneet vielä. Erilaiset venyttelyt on otettu fyssarin kanssa käyttöön, että saataisiin toinen puoli kropasta parempaan kuntoon.

Jos ei normaali hulavanteessa ole tarpeeksi haastetta niin tässä:
upload_2019-10-14_20-47-4.jpeg

Lenkille vaan senkin läski. Eipä hulavanteen pyörittely paljon energiaa kuluta.
Millä oikeudella sä haukut mua? Luuletko oikeasti, että mä olen niin tyhmä, että kuvittelen laihtuvani pelkän hulavanteen avulla?

Suurin merkitys on ruokavaliolla ja sen olen jo laittanut remonttiin. Erilaista liikuntaa tarvitsen kuitenkin tueksi tähän prosessiin. Lenkkejä en pysty tekemään kovin pitkiä ilman kovaa kipua ja syynä on jo aloituksessa mainitsemani tapaturma, leikkaus ja toisen puolen lihasten heikkous. Äläkä sano, että koita vain kestää se kipu. Se kipu on jalassa ja selässä niin kovaa, että ei kävelystä tule enää mitään jos se kipu pääsee päälle. Myös kylmä ilma tuo kivun nopeammin, kesällä on helpompaa. Tämän lenkkeily asian suhteen mä kuuntelen kyllä ammattilaisia enkä jotakin ilkeää suunsoittajaa palstalla.

Mene vaikka itse lenkille jos vaikka tulisi parempi mieli eikä tarvitse haukkua tuntemattomia ihmisiä netissä.

Yhteistyössä