Hukassa omassa elämässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yllättävää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yllättävää

Vieras
Minä kahden lapsen äiti ja uskollinen vaimo. Olen elänyt jo vuosia liitossa mieheni kanssa ja elämämme on tasaisen mukavaa. Tapaan sattumalta mukavan miehen ravintolassa. En odottanut tätä. Juttua riittää, mies vaikuttaa mielenkiintoiselle ja hän herätti minussa jotain suorastaan palamaan :) Nyt en tiedä mitä ajatella, tuntuu kuin en tuntisi edes itseäni enään!? Vaihdoimme yhteystietoja ja hän ehdotti tapaamista. Mutta en vain voi, vaikka haluaisin. Mitä teen? Järki sanoo että ei, mutta kun tunteet sanoo kyllä. Vaikka olenkin tähän asti ollut järki-ihminen. Onko muita saman tilanteen kokeneita, olisi kiva kuulla kokemuksia siitä miten toimitte..

Niinpä niin, turhaan pikku ihastumisen takia rikkoa perhettä, koska katuisit myöhemmin kuitenkin. Ei se vieras mies varmasti niin ihana ole kuitenkaan, ihan tavan pulliainen. Kaipaat vaan seikkailua ja jotain suuria tunteita.

Pakko taas kertoa tämä omakohtainen kokemukseni kun mieheni, lapseni isä päätti yhtäkkiä lähteä ihastuksensa matkaan. Ei tuntenut tätä naista yhtään, ihan vaan ensivaikutelman perusteella ja parin kuukauden tuttavuuden perusteella otti ja lähti asiaa sen kummemmin ajattelematta (hyvä kuitenkin että sinä olet järki-ihminen).

No, heidän suhteensa nyt on alusta asti ollut ihan pelleilyä, kun exälleni tämän naisen todellinen luonne paljastui. Nyt ovat eronneet (tätäkin ennen n. 5 kertaa muutaman kuukauden aikana) ja nyt exäni pyytää minua takaisin. Katuu syvästi jne jne.
Ja arvaa kuinka paljon minua hatuttaa, kun tuli sitten kaikki heitettyä menemään tuollaisen turhan ihastuksen takia!!! Ottaa päähän ja lujaa, tämän takia on perhe hajalla.

Että mieti sinä nyt tarkkaan tätä asiaa.. yritä vain unohtaa koko juttu, se on kaikille parasta.

Yhteistyössä