Hukassa (lapsen pukemisesta)

  • Viestiketjun aloittaja 1
  • Ensimmäinen viesti
1
Mitä ihmettä nyt laittaa tuonne ulos pojalle päälle.. On kuitenki lämmin, jotain 20 tahi ylikin, mutta maa on vielä ihan märkä myrskyn jäljiltä. 1vee ulkona, osittain konttaa, osittain kävelee. Kurahousutko :eek:? Kuuma tulee? :/
 
Daa?
Alkuperäinen kirjoittaja 1:
Mitä ihmettä nyt laittaa tuonne ulos pojalle päälle.. On kuitenki lämmin, jotain 20 tahi ylikin, mutta maa on vielä ihan märkä myrskyn jäljiltä. 1vee ulkona, osittain konttaa, osittain kävelee. Kurahousutko :eek:? Kuuma tulee? :/
Normaali kevyt vaatetus. Kai sulla pesukone on!?
 
Siis usko tai älä, mietin ihan samaa :) ja meilläkin on vaatteita vaik muille jakaa. En haluis et olis liikaa
Päällä. Ite aina kritisoin niitä jotka kysyymneuvoa pukemisesa mut ite kans hukassa. Collegehousut vetää heti märäks ja tuulihousut ym liian kuumat. Farkutkin kastuu samatien :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Ota toiset housut mukaan. Vaihdat kuivat sitten ku lopetatte leikkimisen. Turvahiekka mm on yleensä aika kuivaa. Kyllähän lapset kastuvat muutenkin vesileikeissä kesällä.
Nojoo, totta kyllä. Ja tuskin tuolla lämpöses kelis pääsee edes vilustumaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Ota toiset housut mukaan. Vaihdat kuivat sitten ku lopetatte leikkimisen. Turvahiekka mm on yleensä aika kuivaa. Kyllähän lapset kastuvat muutenkin vesileikeissä kesällä.
Nojoo, totta kyllä. Ja tuskin tuolla lämpöses kelis pääsee edes vilustumaan.

Meillä on ainakin jo +20 ja kun aurinko pääsee paistamaan ni äkkiä se vaatteet kuivaa.

Voihan niitä varahousuja olla muutamat.
 
kertokaas, miten paljon sellainen plain rain asu maksaa? Kun itseki aina pähkäilen tota samaa ongelmaa. itse oon laittanu remun tms kosteussuojatun puvun housut ku on märkää ja alle 20 astetta, mutta neki on aika paksut kuitenki. Pitäiskö hakee sellaset plain rainit
 
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
kertokaas, miten paljon sellainen plain rain asu maksaa? Kun itseki aina pähkäilen tota samaa ongelmaa. itse oon laittanu remun tms kosteussuojatun puvun housut ku on märkää ja alle 20 astetta, mutta neki on aika paksut kuitenki. Pitäiskö hakee sellaset plain rainit
Noin 35e hulluilla päivillä (ei oo täsmälleen sama, mutta kelpaa kyllä kesäsadetarpeeseen). Normihinta lienee noin 56e http://www.kuperkeikka.fi/ticket2heaven/plainrain-sadeasu-valikausipuku-3.html . Se fleecellinen ei käy tähän, sillä fleeceä ei saa irti housuista (liian kuumat)
 

Yhteistyössä