Huimausta

  • Viestiketjun aloittaja pyörryttää
  • Ensimmäinen viesti
pyörryttää
Kertokaa mulle mistä huimaus voi johtua muutaku nestehukka, alhanen RR, alhanen hemoglobiini...

Mulla on ilmenny huimausta nyt oikeestaan viikon verran aina sillon tällön. Saattaa olla istuutuessa tai seistessäkin. Mutta yleisimmin ylösnoustessa.

Mittasin äsken verenpaineen 107/78. Yläpaine vähän alhaalla, mutta niin se on aina ollut.

Mistä teidän huimauksenne on johtunut?

Kiitos!
 
kyllä verenpaineesta johtuvaksi koska ylösnousu sitä tekee. Silloinhan verenpaine muuttuu. Koita nousta hitaammin ylös. Mulla aikoinaan nosti verenpainetta kun söin useamman kuukauden siitepölyvalmistetta nimeltään Melbrosia. Nyt ei enää putoa yläpaine alle sadan ja huippaa.
 
Mäkin veikkaisin sulla verenpainetta. Verenpaine voi olla alhainen nestehukan takia, eli ei oo tarpeeksi verta. Mulla putos kerran leikkauksen jälkeen yhdeksäänkymppiin ja olo oli todella kauhea.

Sitten mulla oli kerran kova huimaus monta päivää. Se ei tullut ylösnoustessa vaan oli vaan, varsinki, jos katsoin ylöspäin. Luulin, että hb olis alhanen ja kävin mittauttaan, mutta eihän siinä mitään häikkää ollu. Huimaus meni ohitse sitten itsestään, oli ehkä joku virus. Se oli kyllä niin paha, että pelkäsin kaatuvani.

Sulla kyllä veikkaisin verenpainetta. Hartiajumi on toinen hyvä ehdokas.

 

Yhteistyössä