Huimausta, apua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelottavaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelottavaa

Vieras
Tässä illan aikana tullut välillä kummalista heittävää huimausta, esim. asentoa vähän vaihtaessa tuntuu että heittää kunnolla, kestää noin pari sekuntia.

Koneella kyllä tullut jumitettua pari päivää, nytkin mahallaan läppärin kanssa jos sillä merkitystä.

Tuli heti aivokasvaimet tms mieleen

Alkuperäinen kirjoittaja pelottavaa:
Tässä illan aikana tullut välillä kummalista heittävää huimausta, esim. asentoa vähän vaihtaessa tuntuu että heittää kunnolla, kestää noin pari sekuntia.

Koneella kyllä tullut jumitettua pari päivää, nytkin mahallaan läppärin kanssa jos sillä merkitystä.

Tietsikka kiinni pariksi päiväksi ja netissä roikkumista vastaava määrä liikuntaa kyseisinä päivinä. Sen jälkeen viimeistään huomaat huippauksen olevan tipotiessään!

mulla oli paha asentohuimaus..totta, aamulla tosi paha.Kyljen kääntö sängyssä sai niin hurjaa huimausta aikaan..että'!
Sängystä nouseminenkin vei aikaa..Huimausta oli koko päivän..vaikka aamulla se oli pahinta

Menee onneksi ohi about parissa viikossa.Hieronta hieman auttoi..

Lisäksi mulla oli tosi korkea verenpaine..189/108...
Kuulemma saattoi johtua juuri tuosta huimauksesta.

Kävin neurologilla-asentohuimaus oli diagnoosi .

Alkuperäinen kirjoittaja kikka3:
mulla oli paha asentohuimaus..totta, aamulla tosi paha.Kyljen kääntö sängyssä sai niin hurjaa huimausta aikaan..että'!
Sängystä nouseminenkin vei aikaa..Huimausta oli koko päivän..vaikka aamulla se oli pahinta

Menee onneksi ohi about parissa viikossa.Hieronta hieman auttoi..

Lisäksi mulla oli tosi korkea verenpaine..189/108...
Kuulemma saattoi johtua juuri tuosta huimauksesta.

Kävin neurologilla-asentohuimaus oli diagnoosi .

Mulla on niin että heittää sen parin sekunnin ajan, tuntuu että pitää napata jostain kiinni tms. Ei kuulosta samanlaiselta kun sun huimaus..

[Ei kuulosta samanlaiselta kun sun huimaus..

[/quote]

Ei se huimaus tosiaanka oo kaikilla saman lainen, sitä esiintyy monen laisina versioina. Vasta jotain vuosia sitte tutkijat huomas, että kaikki ne erilaiset huimaukset on periaatteessa sitä yhtä ja samaa asentohuimausta. Mulla on ollu syntymästä saakka se, todettiin vasta kesällä. Omasta mielestäni mua ei oo koskaan huimannu. Vasta kun asentohoito alotettiin, tajusin, että mua on koko aikasemman elämän huimannu koko ajan, ei siis mitenkä kohtauksena. Tuli tosi kumma olo aluks, kun se huimaus loppu. Nykyään se kyllä tulee välillä enemmän kohtaustyyppisenä takasi - tai sit hiipii hiljalleen niin, että tajuan vasta ku ei näkö enää pelaa normaalisti.

Että siitä vaan korvalääkärille tarkistuttaan tasapainoaistia, se on nopee selvittää, eikä tuu hoidetttua ite väärin netistä löytyvillä asentohoidoilla. Niitä on miljoona erilaista sen mukaan, missä kaarikäytävässä ja kummassa korvassa vika on.

Tässä illan aikana tullut välillä heittävää huimausta, esim. asentoa vähän vaihtaessa tuntuu että heittää kunnolla, kestää noin pari sekuntia.

Tottakai. On se hurja kokemus. Jumppamattoja lattialle ja kainaloon minne menetkin. Pikkuhiljaa helpottaa kun jatkaa suolatonta ruokavaliota. Banaani päivässä ja perunaa, niin kalium tasapainottaa natriumin liikasaantia.

No jopas😰

Ei se huimaus tosiaanka oo kaikilla saman lainen, sitä esiintyy monen laisina versioina. Vasta jotain vuosia sitte tutkijat huomas, että kaikki ne erilaiset huimaukset on periaatteessa sitä yhtä ja samaa asentohuimausta. Mulla on ollu syntymästä saakka se, todettiin vasta kesällä. Omasta mielestäni mua ei oo koskaan huimannu. Vasta kun asentohoito alotettiin, tajusin, että mua on koko aikasemman elämän huimannu koko ajan, ei siis mitenkä kohtauksena. Tuli tosi kumma olo aluks, kun se huimaus loppu. Nykyään se kyllä tulee välillä enemmän kohtaustyyppisenä takasi - tai sit hiipii hiljalleen niin, että tajuan vasta ku ei näkö enää pelaa normaalisti.

Että siitä vaan korvalääkärille tarkistuttaan tasapainoaistia, se on nopee selvittää, eikä tuu hoidetttua ite väärin netistä löytyvillä asentohoidoilla. Niitä on miljoona erilaista sen mukaan, missä kaarikäytävässä ja kummassa korvassa vika on.
[/QUOTE]

No jopas😰

[/QUOTE]

Toivotaan, et Kalle ei itse laita suolaa ruokiin. Perunoiden kasvatus ilman myrkkyjä onnistuu Suomessa hyvin, kun on ahkera ja viitsii.

Äidin tekemä lemppariruoka näkyy olevan makaronilaatikko.niissä joissakin makaroneissakin on suolaa. Löysin yhden, missä ei ole

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä