huimaus...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaa, minulla on aika ajoin pyörrytystä/huimausta. Alhainen verenpaine aiheuttaa, jos nousen liian nopeasti ylös tai en ole syönyt kunnolla. Lisäksi pyörryttää jos järkytyn tai näen verta tai vastaavaa, olen siis tosi sissi. :ashamed:

Olo menee ohi kun painaa pään jalkojen väliin ja rauhoittuu + sitten syö jotakin.

On ollut..
Kesti puolivuotta putkeen ja sitten rauhottui!

Kaatavaa ja kävelin päin seiniä ja kävely oli mahotontonta!

Oli yhtä hel**ttiä!!! :(

Ei vieläkään tietoa mistä johtui, niskaa epäiltiin sitten loppujen lopuksi, mutta en sitten tiiä!
Pääkin kuvattiin sitten "loppuaikoina", kun vaan jatkui ja jatkui ja myös oksetti koko ajan!

On ollut, jumissa olevasta niskasta johtuen. Selvisi onneksi työkengät vaihtamalla ja säännöllisellä venyttelyllä :) Sisäkorvan tulehduskin voi aiheuttaa huimausta, alhainen verenpaine, matala hemoglobiini ja moni muukin asia. Jos jatkuu, kannattaa käväistä lääkärissä sulkemassa vaihtoehtoja pois.

no kävin korvalääkärillä joka epäili asentohuimaukseksi... oireet tulee kuitenkin yhtäkkiä, ei mitenkään säännöllisesti tietyssä asennossa niin kuin asentohuimaus kai yleensä?

Hartioista mullakin. Mua huimasi kaksi vuotta putkeen. En voinut liikkua missään, jos ei ollut lapsi rattaissa mukana. Rattaista oli hyvä saada tukea. Kaupassa halusin aina työntää ostoskärryä. Mulla oli kaatavaa ja keinuttavaa huimausta, joko yhtäkkisiä humauksia tai sitten koko ajan keinuttavaa, niin kun olisi pehmeällä ja upottavalla alustalla kävellyt. Kertaakaan en kuitenkaan kaatunut.