Huijaus nettikauppa!

Varokaa nettikauppaa joka löytyy osoitteella uggstorehelsinki.com tai bootshelsinki.com. Ugg-kengät löytyy edullisesti ja rahat lähtee näppärästi tililtä, mutta tuotetta ei koskaan. Hyvin paljon omaa vikaa, että en tutustunut nettisivuihin paremmin, koska yhteystiedoista tai Toimitusehdoista olisi kyllä pystynyt päättelemään että kyseinen firma ei ole oikea. Liiallisessa ostohuumassa Black Fridayna jolloin ei hoksannut kyseenalaistaa liian edullisia hintoja vaan halusi ostaa äkkiä ennen kuin loppuunmyydään. Rahat meni, kortti täytyi kuolettaa ja nolottaa. Mutta haluan ehdottomasti laittaa tänne ettei kukaan muu menisi tekemään samaa mokaa kuin minä.
 
*tirsk* Onpa tosissaan kauppa. :D Kiitos varoituksesta!





"Yleiset Ehdot Ja Sopimusehdot

Me Tarjoaa Käyttäjille Ainoastaan Informaatiota. Me Ei Toimi Itse Jälleenmyyjänä. Esitetyt Tuotetiedot Eivät Edusta Laillisesti Sitovaa Tarjousta Men Puolelta. Verkkotuotteen Käyttäminen Ei Synnytä Laillisesti Sitovaa Esiteltyjä Tuotteita Koskevaa Sopimusta Käyttäjän Ja Men Välille. Selvästi Ilmaistuna; Men Ja Käyttäjän Välille Ei Koskaan Synny Esitettyjen Tuotteiden Tai Palveluiden Ostoa Koskevaa Sopimusta, Ei Kauppasopimusta Tai Minkään Muun Lajin Sopimusta.
Men Ja Käyttäjän Välillä Ei Tulla Koskaan Neuvottelemaan Esiteltyjä Tuotteita Tai Palveluita Koskevaa Sopimusta, Ei Kauppasopimusta Tai Minkään Muun Lajin Sopimusta. Internetsivustolla Esitetyn Tuotteen Tai Palvelun Ostoa Koskevat Sopimukset Solmitaan Vain Ja Ainoastaan Sivuston Käyttäjän Ja Tuotteen Myyjän Välillä. Jos Sivuston Käyttäjä On Kiinnostunut Tuotteesta, Hänet Siirretään Suoraan Tuotteesta Sen Myyjän Internetsivuille, Jolta Tuote On Peräisin. Ennen Tuotteen Ostamista Käyttäjän Velvollisuus On Tarkistaa Kaikki Myyjän Tarjoamat Olennaiset Ostosta Koskevat Tiedot Sekä Näiden Tietojen Ajankohtaisuus........"
 
vierailija
Hyvä varoitus. Kusetetuksi tuleminen kirpaisee, mutta et ole ainut, ensimmäinen etkä viimeinen. Usein noista tosiaan näkee heti, että kyseessä on huijaus, mutta ei aina. Ihmiset ovat liian tottuneita ja klikkaavat ensimmäisen hakukoneen linkin auki sen enempiä miettimättä. Itsekin tuossa tilailin joululahjoja ja vierailin hakukoneen kautta kaupoissa, jotka eivät normaalisti kuulu lainkaan omiin kiinnostuksenkohteisiini. Tarkkana piti olla.
 
vierailija
Varokaa nettikauppaa joka löytyy osoitteella uggstorehelsinki.com tai bootshelsinki.com. Ugg-kengät löytyy edullisesti ja rahat lähtee näppärästi tililtä, mutta tuotetta ei koskaan. Hyvin paljon omaa vikaa, että en tutustunut nettisivuihin paremmin, koska yhteystiedoista tai Toimitusehdoista olisi kyllä pystynyt päättelemään että kyseinen firma ei ole oikea. Liiallisessa ostohuumassa Black Fridayna jolloin ei hoksannut kyseenalaistaa liian edullisia hintoja vaan halusi ostaa äkkiä ennen kuin loppuunmyydään. Rahat meni, kortti täytyi kuolettaa ja nolottaa. Mutta haluan ehdottomasti laittaa tänne ettei kukaan muu menisi tekemään samaa mokaa kuin minä.
Huh, olin just tilaamassa. Kiitos tästä!
 
vierailija
Varokaa nettikauppaa joka löytyy osoitteella uggstorehelsinki.com tai bootshelsinki.com. Ugg-kengät löytyy edullisesti ja rahat lähtee näppärästi tililtä, mutta tuotetta ei koskaan. Hyvin paljon omaa vikaa, että en tutustunut nettisivuihin paremmin, koska yhteystiedoista tai Toimitusehdoista olisi kyllä pystynyt päättelemään että kyseinen firma ei ole oikea. Liiallisessa ostohuumassa Black Fridayna jolloin ei hoksannut kyseenalaistaa liian edullisia hintoja vaan halusi ostaa äkkiä ennen kuin loppuunmyydään. Rahat meni, kortti täytyi kuolettaa ja nolottaa. Mutta haluan ehdottomasti laittaa tänne ettei kukaan muu menisi tekemään samaa mokaa kuin minä.
Teitkö rikosilmoituksen? Itse menin myös kankaan ☹
 

Yhteistyössä