P
Pettynyt
Vieras
Onko tappio vaan kärsittävä jos tulee huijatuksi nettikirpputorikaupoissa? Ostin eräältä naiselta tytölleni talveksi Lassien haalarin. Kuvassa haalari näytti siistiltä ja myyjä sanoi että polvissa on vain vähän karheumaa, oli ollut ykköspukuna ja sanoi sellaisena vielä menevän. No, haalari tuli tänään ja toisessa polvessa on kaksi reikää ja muutenkin polvet on lähes puhki kulutetut, kainalossa on reikä eikä edes saumassa josta voisi helposti korjata, heijastinnauhat ovat hapertuneet ja edessä on hurjasti tummentumaa ja likaa
Olen todella pettynyt, rahat on muutenkin vähissä ja nyt sain roskiskuntoisen haalarin postitse. Näin siinä käy kun yrittää säästää viimeisiäkin rahoja ja luottaa ihmisiin. Olen toki ostanut netistä ennenkin käytettyä mutta tähän asti on ollut kuvauksen mukaista.
Olen todella pettynyt, rahat on muutenkin vähissä ja nyt sain roskiskuntoisen haalarin postitse. Näin siinä käy kun yrittää säästää viimeisiäkin rahoja ja luottaa ihmisiin. Olen toki ostanut netistä ennenkin käytettyä mutta tähän asti on ollut kuvauksen mukaista.