Huijattiinko mua??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hjälpp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hjälpp

Vieras
Onko noissa Swarovskin kristallikoruissa aina joku merkintä että on aito?? Mä sain lehden tilaajalahjaksi muka Swarovskin sydänriipuksen ja ranneketjun, tulivat sellasessa pussukassa jossa luki kyllä swarovski, mutta ei noissa koruissa ole mitään mikä todistais aitouden.. Onko humpuukia vaan? :O Myyjä mulle siis MeidänPerhe lehteä kauppas ja kehui tätä tilaajalahjaa (ok, niihän en aina tekee että myisivät), mutta nyt mulla ketuttaa että onko noi jotai rihkamaa....

Rihkamaa lehtien tilaajalahjana? Ei kai? Nyt äkkiä kuluttaja-asiamies, Hannu Karpo ja kumppanit paikalle. Miten voi olla mahdollista että muutaman kympin lehtitilauksen yhteydessä tarjotaan kylkiäisenä muutaman euron roskaa? Tämä on huutava vääryys!!!

http://www.aijaa.com/v.php?i=007857535520.jpg

siis tällänen se koru on, ja samanlainen kaulakorukin!!! IHan tämä koru, minkä kuvan netistä löysin niin on Swarovskin koru... tismalleen samanlainen ku mulla mutta mistä sen tietää...

en löydä mistään googlettamalla... :( Siis v*ituttaa!! Rihkamaako sain... Ja siis mustaki outoo valehdella, siis myyjien. Miks ei voinu sanoo että täydellinen kopio tms.

mulla tuo samannäköinen muuten mutta siinä roikkuu pallo ja on kans tullu tilaajalahjaks ja se kivenpalanen on siinä sen kokoinen että sais suurennuslasilla melkeen katsoa. Ihan on rihkaman oloinen koko koru mut en kyllä sen takia lehteä tilannu mut on se vähän harhaanjohtamista mun mielestä.

joo, ku luen tuolta swarovskin koruista niin ihan passaa tuntomerkit tuohon kapistukseen, siinä roikkuu se pikku "kristalli" sydämen vieressä... Jos joku löytää mistä tunnistaa aidon niin oon ikuisesti kiitollinen!!! :flower:

[QUOTE="a p";23177170]en löydä mistään googlettamalla... :( Siis v*ituttaa!! Rihkamaako sain... Ja siis mustaki outoo valehdella, siis myyjien. Miks ei voinu sanoo että täydellinen kopio tms.[/QUOTE]

Luulen että se Swarovski on vain se kristallin pala siinä korussa ja siks voi sanoa koko korua sillä nimellä eli pissitystähän se on.

joo nuo on todella juhlavat, käytin tota kaulakorua veljeni syntymäpäivillä viime vkloppuna ja todella moni kehui sitä korua kauniiksi... Haha, oisivatpa tienneet että rihkamaa se on....

vaikka miten tutkii nii ei ole hopeamerkintää.. Tuo kaulakoru sen sijaan on painava mutta eihän se kerro mitään... Tuo tuli siis sellasessa mustassa pussissa jossa luki swarovski, pussin sisällä oli myös sellanen neliömuotonen pikku "vihko" jossa luki tuo nimi ja paljon pikkutekstiä mutta mää heitin sen pois sen pussin mukana :( oisko se voinu olla se aitoustodistus??

Glenn: Mä oon tainnu jonkun repun/laukun käyttänyt loppuun mutta muuten nuo ei kyllä käyttöön jää.. On tullut sun vaikka ja mitä ja aina niin kehuttu esim. sähköhammasharja (ihan paska ), piikkimatto (joo kääpiökokoiselle jalkapohjille tai jotain, kyllä ketutti ) ym ym... Ihan yhtä tyhjän kanssa nuo tilaajalahjat..

pohjanoteeraus oli kerran Vauva tai KaksPlus lehden tilaajalahjana saatu vauvankantoreppu. Hohhoih, se kapistus ollu reppua nähnykkää.. saatikka rintaa :D Siis sellanen pelkästä löysästä kankaasta tehty, ei mitään tukevaa missään... Myin sen kirpparilla vitosella :D

Online-Shop - Jewellery - Necklaces

Tuossa ainakin joku nettikauppa eikä löytynyt samanlaista, en tosin kovin tarkasti etsiskellyt. Mun äiti on kans saanut tuollaisen setin jostain tilaajalahjaksi ja kyllähän sen näkee että rihkamaa se on. Vanha kunnon neuvohan on että pure sitä korua oikein lujaa, jääkö jäljet? Ei yksikään lehtikustantamo ala tilaajille kustantamaan aitoja koruja ja vielä tuollaista settiä! Jos tuo olisi aito setti, niin sen arvo olisi luultavasti ainakin 300e, mitä luulet onko kannattavaa antaa jokaiselle 20e lehtitilauksen tehneelle tuon arvoinen lahja?

Alkuperäinen kirjoittaja Näkymätön Ninni;23177241:
Glenn: Mä oon tainnu jonkun repun/laukun käyttänyt loppuun mutta muuten nuo ei kyllä käyttöön jää.. On tullut sun vaikka ja mitä ja aina niin kehuttu esim. sähköhammasharja (ihan paska ), piikkimatto (joo kääpiökokoiselle jalkapohjille tai jotain, kyllä ketutti ) ym ym... Ihan yhtä tyhjän kanssa nuo tilaajalahjat..

Just tilasin kaksplussan ja siinä oli tilaajalahjana nallereppu. Saas nähdä josko tulis käyttöönki. Vois olla aika kiva pojalle kerhorepuksi. Sitten tarttis vaan päästä sinne kerhoonki kaverin:D

Itselleni joku puhelinmyyjä lupasi aimo yllätyksen jonkun lehden tilaajalahjana. Viikon päästä postiluukkua rohlattiin ja sisään työntyi julmetun kokoinen siitin. Katsoin vehkettä kauhuissani. Äkkiäarvaamatta penis sylki virtsan sekaista siemennestettä eteisen matolle ja oven takaa joku örisi "kiitoksia tilauksesta". Oli vähän huijattu olo sen jälkeen.

Mä sain tilaajalahjaksi piikkimaton ja se on ollu tosi hyvä. Vie niska- ja selkäkivut hetkessä ja rentouttaa ihanasti.

Mutta kaikki korut jotka olen saanu tilaajalahjana on ollu niin rumia etten oo koskaan niitä käyttäny...

Oisko niin kuin joku jo sanoi, että aitoa siinä on ainoastaan se kristalli, muu materiaali on rihkamaa. Ja miten sua sit muka on kusetettu, jos on sanottu että on aitoa Swarovskin kristallia niin onhan se kivi sitten siinä aitoa. Noi halvimmat kivet ei paljoa maksa ja niitähän käytetään vaikka missä, mm. vaatteissakin.

Mitä ihmiset kuvittelee, että Swarovski on?

"Swarovksit" ovat erimuotoisia lasikristalleja, eivät siis kokonaisia koruja. Em. kristalleja voi ostaa vaikka jostain helmiaskartelu liikkeestä muutamalla sentillä kappale.

Yhteistyössä