Huijari tilasi suklaata koululle - 1540 euron lasku
Tiistai 10.11.2009 klo 09.28
Huijari tilasi netin kautta kasapäin suklaata Rovaniemeläisen koulun luokan nimiin, kertoo Lapin Kansa.
Huijaus paljastui, kun koulu sai 1540 euron karhulaskun suklaalähetyksestä.
Syväsenvaaran 3B-luokan nimiin oli tilattu 40 laatikkoa eli 880 pussia Mars Finland Oy:n suklaata. Rehtorin mukaan tilausta ei ole koskaan tehty, eikä itse suklaitakaan koskaan nähty koululla.
Urheiluseurojen ja luokkien varainkeruuseen suklaata myyvän Mars Finlandin toimitusjohtaja Aku Vikström kertoo, että Rovaniemeltä on tehty aiemmin vastaavia tilauksia, joiden takana on todennäköisesti sama
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009111010573228_uu.shtml
mulle on tullu kans useamman kerran noita lappuja joilla voi koululle/urheiluseuralle ym tilailla noita suklaita/keksejä tms
(en oo tilannu :xmas: )
mut aika "helpoksi" tehty tuollainen huijaaminen..
Tiistai 10.11.2009 klo 09.28
Huijari tilasi netin kautta kasapäin suklaata Rovaniemeläisen koulun luokan nimiin, kertoo Lapin Kansa.
Huijaus paljastui, kun koulu sai 1540 euron karhulaskun suklaalähetyksestä.
Syväsenvaaran 3B-luokan nimiin oli tilattu 40 laatikkoa eli 880 pussia Mars Finland Oy:n suklaata. Rehtorin mukaan tilausta ei ole koskaan tehty, eikä itse suklaitakaan koskaan nähty koululla.
Urheiluseurojen ja luokkien varainkeruuseen suklaata myyvän Mars Finlandin toimitusjohtaja Aku Vikström kertoo, että Rovaniemeltä on tehty aiemmin vastaavia tilauksia, joiden takana on todennäköisesti sama
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009111010573228_uu.shtml
mulle on tullu kans useamman kerran noita lappuja joilla voi koululle/urheiluseuralle ym tilailla noita suklaita/keksejä tms
(en oo tilannu :xmas: )
mut aika "helpoksi" tehty tuollainen huijaaminen..