Huijaan huomenna miestäni! *kiukku*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piika

Vieras
Opiskelen oppisopimuksella itselleni ammattia ja tehtäviä on ihan älyttömästi, etenkin nyt kun näyttö lähestyy. Mies vain ei anna mulle aikaa tehdä tehtäviä ts. ei katso lapsien perään. Minun on pitänyt tehdä tehtäväni kello 21 jälkeen ja silloin alan olla jo tosi väsynyt.

Huomenna teen niin, että pyydän miestä hakemaan lapset hoidosta kun käyn itse "kaupassa" ja menen kirjastoon tekemään tehtävää. Tulen sitten kun tulen ja mies saa hoitaa lapset. Saanpahan edes alulle tehvävän...

Olenko nyt kamalan ilkeä?

Mikä miestä vaivaa? Tekeekö se raskasta työtä/pitkää päivää tai jotain miksi se ite olis niin hirmu väsynyt ettei jaksa lapsiaan vahtia?
Kyllä sen silti pitäis tajuta, että saadakses homman hoidettua (ammatin saadakses) kunnialla kotiin, siun pitää saada tehtyä annetut tehtävät..ei se muuten toimi.

Ja et ole ilkeä, jos ei muu auta niin se on sit ainut keino, vähän "huijata".

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Mikä miestä vaivaa? Tekeekö se raskasta työtä/pitkää päivää tai jotain miksi se ite olis niin hirmu väsynyt ettei jaksa lapsiaan vahtia?
Kyllä sen silti pitäis tajuta, että saadakses homman hoidettua (ammatin saadakses) kunnialla kotiin, siun pitää saada tehtyä annetut tehtävät..ei se muuten toimi.

Ja et ole ilkeä, jos ei muu auta niin se on sit ainut keino, vähän "huijata".

Kun tietäis, olen kysynyt että häiritseekö tässä minun opiskelussa se, että olen yhden yön pois kun opiskelen toisella paikkakunnalla, mutta ei kuulemma häiritse. Tuota meinaan itse olen miettinyt, että se vois vähän tympästä.

Työ ei ole mitenkään erityisen raskas ja päivät normia 8 tuntia, saa nukkua päikkärit kun tulee töistä. Yleensä siis olen rauhoittanut tuon 16-18 välisen ajan niin, että silloin en tekisi tehtäviä vaan sen jälkeen.

Mutta jostain syystä vaan aina keksii tikusta asiaa omiin hommiinsa kun kaivan koulukirjoja esille. Lähtee siis ihan kylmästi pihalle ja jos pyydän että katsoisi lapsia niin tekemistä on niin kamalasti ettei ehdi.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Kuulostaapa ikävältä :/

Sehän tässä kummaa on, että muuten kyllä on lasten kanssa. Saattaa tuolla leikkiä ja touhuta, mutta heti jos yritän koneelle tulla ja kirjoja availla niin hoksaa, että puita pitää tuoda tms. joka ei ole ajankohtaista/tarpeellista.

No pikkusen on outoa käytöstä, aikuiselta mieheltä. Luulis olevan hieman kannustavampi...

Etkä tee yhtään väärin, vaikka huijaatkin. Tosin mie itse kyllä karjaisin kotona siihen malliin, että jätkä tajuais jo kerrasta....

Yhteistyössä