huijaakohan toi sossu taas....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lantti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
heidän sivustolla ilmoitus et minkä päivän hakemuksia käsittelevät jo ja meirän hakemus on niist 3 päivää aikasemmin jätetty,niil on siel ohjeet jotta se pitää tietyn ajan sisällä päättää ja näköjään pistävät nettiin sit vähä eri-aikatauluja

Alkuperäinen kirjoittaja hehz:
No tee valitus ;) Lain mukaan toimeentulotuen päätös pittääpi tulla 7vuorokauden sisällä.

Ei se vaan aina oikein onnaa jos on paljon hakijoita :)

me saatiin tehdä valituksia joka päätöksestä ennen kuin oli sossu joka ihan tahallaan kiusasi ihmisiä (joo ei olla ainoat jotka on sen uhriksi joutuneet). Ongelmat vaihtui heti kun muutettiin toiselle puolelle kaupunkia ja sossu vaihtui.

Ai, kamalaa jos ne oikeasti kiusaa ihmisiä jotka epätoivosesti koittaa jostain saada rahaa että selviävät.

Meillä on kyllä niin upeesti asiat täällä, päätöksessä menee aina maks. 3päivää, ja aina myönteinen päätös. On niin mukava se sossusetä, eikä aina katso kaikkea niin "kriittisesti" ;) Vaan laittelee joskus jopa omia merkintöjä sinne papereihin että me saatais enempi rahaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Ei ne perjantaina ainakaan mitään rahoja maksa ettet pääse juopotteleen niitä.Taktisesti maksavat vasta maanantaina.

jos mulla kaljaa haluttais niin ois varmasti varaa sitä ostaa mutta ihan muuta aattelin ostaa tän kuun toimeentulotuella :)

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
miksi huijais? mä en ny vaa hiffaa :)

jotkut sossut nyt vaan nauttivat ihmisten kiduttamisesta. ihan omasta kokemuksestani sanon

kyllä noihin hakeutuu sellaaset kylmemmänpuoleiset naikkoset, raakaa peliä ja valhetta joskus joutunu kokemaan

Alkuperäinen kirjoittaja hehz:
No tee valitus ;) Lain mukaan toimeentulotuen päätös pittääpi tulla 7vuorokauden sisällä.

Ei se vaan aina oikein onnaa jos on paljon hakijoita :)

mä sain vastauksen että heitäkään sikaflunssa ei kierrä....ei mene vaan mulle läpi tommonen tyhjänpuhuminen, LAKIA PITÄÄ NOUDATTAA.