Hui ukonilma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Öö.. Missä ukostaa? :o Hui, ukonilma on ihan hirvee.

Mut siis asiaan, me ei ainakaan olla uudemmissa taloissa otettu. Toki, jos yksin olen kotona tai lasten kanssa, vedän johdot irti melkein laitteesta kuin laitteesta.

En mä ukkosella irrottele piuhoja ja en asu kerrostalossa. Salama kun iski voimalaitokseen niin silloin hajos modeemi ja puhelin. Pitkään surffailin ilman suojaa ja kerran sitten ostin ylijännitesuojan. Ei vaan ole ollut semmoista ukkosta että olisin päässyt testaamaan tota.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 21:11 nallekarhu2 kirjoitti:
joo eiköhän ne kannata vetää aina kaikki johdot pois, ku ei mikää ukkosenjohdatinkaan kai ihan varma oo.. (?)

mä pelkään hirveästi ukkosta, toivottavasti ei tänne tuu :snotty:

ei ukkosessa ole mitään pelättävää. Se on upeaa katsottavaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 21:21 vierass kirjoitti:
Porissa ainakin ukkostaa mutta ei oo varmaan kovin lähellä keskustaa koska laskujen mukaan menis 10 km päässä ja salamoja ei näy, ainoastaan ääni kuuluu.

Miten sä sen pystyt laskemaan? Wanhan ajan salama+ääni välillä vai?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 21:19 Silvia Logo kirjoitti:
\
joo eiköhän ne kannata vetää aina kaikki johdot pois, ku ei mikää ukkosenjohdatinkaan kai ihan varma oo.. (?)

:wave: Peesaan, lähettäkää se tänne pääkaupunki seudulle, mä tykkään. Mitä kovempi rytinä sen parempi.

ammis

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 21:19 Silvia Logo kirjoitti:
\

:wave: Peesaan, lähettäkää se tänne pääkaupunki seudulle, mä tykkään. Mitä kovempi rytinä sen parempi, voidaan koiran kanssa mennä partsille kattelee salamoita.

ammis

Yhteistyössä