Hui täällä jyrisee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyynä

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
32 441
10
38
Apuva!!!! nyt jyrisee kunnolla, ja mie yksin tytön kanssa kotona |O |O |O |O |O |O |O no, onneks on kaveri tulossa tunnin päästä :/ mutta ei se tätä pelkoa nytten helepota |O |O |O |O |O

Minäki ennen pelkäsin ja ei ole muuten naurun asia mutta kerran päätin että nyt loppuu ja istuin ulkoeteiseen kattomaan ku salamoi ja oli aikas upean näköistä. Siinä sit mietin että mitäpä pelkäämään, ei se auta eikä sen nopeempaa mene ohi...vieläkin mahanpohjassa juilasee kun jyrisee mutta ajattelen aina et pian se on ohi....

Alkuperäinen kirjoittaja Äitiliini:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitä siitä et on kaksin lapsen kans?ei se meteli mitään pahaa teille tee...

Ai eikö??? Ootkos kuullu et joku saattaa pelätä ukkosta?? esim minä.

olen juu kuullu et jotkut sitä pelkää,mut siltikään se meteli itessään ei pahaa kenellekään tee.se on vaan se pelko,mikä on kehittyny joka siinä kiusaa..

ei meillä vaan jyrise, aurinko paistaa ja on niin kaunista että, asiasta toiseen, mäkin pelkään ukkosta, olen aina pelännyt mut mun tytöt eikä mies pelkää ukkosta, nuorempi haluis mennä kattoo ulos salamoita mutten oo päästänyt

Eilen jyrähteli pikkuisen, ette usko kuinka olen nauttinut kahdesta hirmuisesta myrskystä! :heart: Toisen aikaan käperryin parvekkeen rottinkisohvalle, villahuopaan katselemaan. Aivan ihanaa :heart: Ei tarvitse pelätä :)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Äitiliini:
Kokkolassaki alkoi valtava pauke. Mies on pois ja mekin 2taan tytön kans.

tässä käläviällä pällistelen ja aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta!!! = O

Täällä Kälviältä 10 km etelään tuli puoli tuntia sitten kova raekuuro ja yhtäkkiä paukahti; tuli kiire ottaa kaikki töpselit irti. Pihakin lainehti vedestä hetken.

no mie kyllä häippäsin koneelta heti :| ja mie pelekään ukkosta. en oo aiemmin pelänny, muttaku pentuna ollessa oltiin savossa sukuloimassa ja innolla ulukona hihhuloin että jipii, jyrisee ja sataa, niin kohtapa löi salama siihen muutaman metrin päähän ja heti toisen kerran vähän kauemmaksi isoon kuuseen ja säpäleiksi se kuusi meni. mie juoksin sen minkä pääsin sisälle. sen jäläkeen oon pelänny ukkosta.

ja autoon en pääse ku ukko lähti sillä aamulla töihin. mie en pelekää sitä jyrinää vaan niitä mahollisia salamoita.

niin, ja turussa se jyrisi. hetkisen aikaa satoi ja murisi ja nyt jo sitte aurinko paistaa
e088.gif

Yhteistyössä