Mä syön tässä lasten rölli patukoita,saako näin tehdä
vatsa koht muutenkin räjähtä,mutta mä syön kuitenkin lisää ja lisää kaikenlaista :x
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:syömishäiriö?![]()
Hui :x :| :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:syömishäiriö?![]()
hihii, no häiriö siitä kun syöt lasten rölli-patukat![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:syömishäiriö?![]()
![]()
![]()
mua koht oksettaa,nyt mä syön kylmä pihvi :$ :x
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:syömishäiriö?![]()
![]()
![]()
mua koht oksettaa,nyt mä syön kylmä pihvi :$ :x
Taidat tosiaan olla raskaana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Nyt en saa unta,kun nyt musta tuntu oikeasti että vauva on vatsassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:pahoinvointi on kokoajaneilen ihmetelin että miks mulla on semmonen pahoinvointi ja väsyttää prklsti :x eilen nukahdin kesken päivää :'( niin kuin aina alkuraskaudessa :|
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:pahoinvointi on kokoajaneilen ihmetelin että miks mulla on semmonen pahoinvointi ja väsyttää prklsti :x eilen nukahdin kesken päivää :'( niin kuin aina alkuraskaudessa :|
kuulostaa oikeesti lupaavaltaoi voi, pitäsköhän sun oikeesti tehä se testi? :|