Hui kun pelästyin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jenni

Vieras
Mies on yövuorossa, istuin sohvalla, luin lehtiä, koira nousee nopeeta lattialta, menee takapihan ovelle murisee, avaan sälekaihtimen niin joku mies seisoo takapihalla, koira haukkuu, murisee, mies seisoo vaan, lähestyy. Raotin pikku ikkunaa, huusin että mene pois pihaltamme tai päästän koiran sinne, kyllä lähti mies lätkimään. Kaikkia hulluja sitä liikkuu. Onneksi poika ei herännyt. Tämäkin rauhallista, hyvää seutua, mut eihän se sitä kato. Onneksi meillä on tuo karvaturri joka on koulutettu suojelukoiraksi.

No mä kyllä olisin kysynyt mitä se siellä tekee, itelle tulis heti mieleen että on joku hätä esim pitää soittaa apua... jos sitten pelästyi sua ja koiraa ja jollekin jäi apu saamatta...

Alkuperäinen kirjoittaja mmp:
No mä kyllä olisin kysynyt mitä se siellä tekee, itelle tulis heti mieleen että on joku hätä esim pitää soittaa apua... jos sitten pelästyi sua ja koiraa ja jollekin jäi apu saamatta...

Nyt joku loukkantunut makaa ojassa henkihieverissä...

Alkuperäinen kirjoittaja apuva:
missä päin?"??"

Helsingissä Tammisalossa. Itseasiassa mun mies on poliisi, soitin sille, ne kävivät äsken tuossa, rauhoitteli mua että ei hätää kun koira on kotona. Tiedän kyllä että koira suojelee meitä henkeen ja vereen.

Eiköhän avuntarvitsija olisi ihan etuovelle tullut soittamaan kelloa. Ja muutenkin ehkä pitänyt ääntä itsestään enemmän.. Huh olkoon, kylmät väreet menee kun kuvittelen hiiviskelijää. Yöks!

Kun huusin ikkunasta niin mies örisi jotain en saanut selvää, että tuskin oli hätä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jenni:

Kun huusin ikkunasta niin mies örisi jotain en saanut selvää, että tuskin oli hätä.

ok, tätä et kertonut ekassasi.

Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Onneksi et päästänyt koiraa ulos. Koira olisi voinut saada kuolemantuomion jos olisi purrut miestä.

En usko. Jos ollaan uhattuna, koira puree tiettyyn kohtaan niin se on kodin puolustamista, ois tullut päälle.

missä päin?"??"

Helsingissä Tammisalossa. Itseasiassa mun mies on poliisi, soitin sille, ne kävivät äsken tuossa, rauhoitteli mua että ei hätää kun koira on kotona. Tiedän kyllä että koira suojelee meitä henkeen ja vereen.

Keksi lisää! Poliisin palkoilla ei taida Tammisalossa OKTa saada...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
missä päin?"??"

Keksi lisää! Poliisin palkoilla ei taida Tammisalossa OKTa saada...

Anteeks mitä? Puhuinko meidän perheen palkkatuloista tässä.

En usko. Jos ollaan uhattuna, koira puree tiettyyn kohtaan niin se on kodin puolustamista, ois tullut päälle.

Jos ihminen seisoo teidän pihalla mutta koira puree silti niin eihän se ole mitään "kodin puolustamista". Ihan sama kuin että joku seisoisi meidän pihalla ja minä ampuisin sitä jalkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Jos ihminen seisoo teidän pihalla mutta koira puree silti niin eihän se ole mitään "kodin puolustamista". Ihan sama kuin että joku seisoisi meidän pihalla ja minä ampuisin sitä jalkaan.

Tarkoitin jos se ihminen ois yrittänyt sisälle tai käydä päälle jos oisin ulos mennyt, mut en niin tyhmä olisi ollut.

Yhteistyössä