Käytiin sitten tuossa suomen suurimmassa prismassa ruuhka-aikana klo 16 jälkeen (ei ole EIKÄ tule olemaan koskaan minun kauppani, kauheen tärkee väli huomautus) ja kun mentiin kauppaan, oli parkkiksella auto missä pieni lapsi nukkui yksin turvaistuimessa. Siihen auton luo käveli just joku nainen joten oletin että äiti siinä menee autoon.
Mutta kun tultiin kaupasta takaisin (siis 3 maitopurkin ja perunoiden hakemiseen meni 40 minuttia |O ) niin sama auto seisoi vieläkin siinä ja se lapsi nukkui vieläkin siellä autossa sisällä yksin (ikkunat kiinni, ulkona hellepäivä).
Sanoin ukolle että eipäs lähetäkkään ihan vielä mihinkään.
Kaivelin puhelinta kassista ja olin jo rupeamassa soittelemaan poliisille.
No sitten kaupasta tuli iso mies 3 itkevän lapsen kanssa ja karjuen käski lapset autoon. En siinä sitten soittanut enää mihinkään enkä edes tajunnut ottaa rekkareita ylös.
Nyt tässä tuli vaan niin huono fiilis kun en sitten mitään tehnytkään :/
Saa kaataa kakkaakin niskaan (jos se helpottaa) semmonen olo on jo valmiiksi.
Mutta kun tultiin kaupasta takaisin (siis 3 maitopurkin ja perunoiden hakemiseen meni 40 minuttia |O ) niin sama auto seisoi vieläkin siinä ja se lapsi nukkui vieläkin siellä autossa sisällä yksin (ikkunat kiinni, ulkona hellepäivä).
Sanoin ukolle että eipäs lähetäkkään ihan vielä mihinkään.
Kaivelin puhelinta kassista ja olin jo rupeamassa soittelemaan poliisille.
No sitten kaupasta tuli iso mies 3 itkevän lapsen kanssa ja karjuen käski lapset autoon. En siinä sitten soittanut enää mihinkään enkä edes tajunnut ottaa rekkareita ylös.
Nyt tässä tuli vaan niin huono fiilis kun en sitten mitään tehnytkään :/
Saa kaataa kakkaakin niskaan (jos se helpottaa) semmonen olo on jo valmiiksi.