hui huomasin...

että mulla on tänään kp 32/28-32 =) oon ollu ihan muissa ajatuksissa monta päivää, että vasta nyt loin laskea... viikko sitten oli ihan selviä mensuoireita ja aattelinkit alkaahan ne varmaan mut nyt on pidelly hiljasta koko viikon senkin suhteen... saapi nähdä kuinka käy =) oottelen kyllä vielä tässä ihan rauhassa, kun ei oo testejä kotona enkä viitti turhia toiveita itelleni herätellä.

Ois kyllä aivan ihana äitienpäivälahja itselle saada plussa :)
 
No jännittää tosiaan... en oo yhen yhtä tehnyt. Tänään olis melkein jo tehny mieli, mutta huomasin et netistä tilatut muutamat kappaleet oon jo viime kierroissa haaskannut :(

hitto kun tekis mieli käydä ostamassa testi, jos ei vielä sunnuntaina olis mensuja tullut....
 
jännää
itellä kp 31/29.. tai no viime kierto oli sen 33 päivää... mut yleensä tarkasti tuo 29.
Mut en silti halua vielä elätellä toiveita jos kierto edelleen hiukan sekaisin. Ja kun yrityskertakaan ei ole kun toinen niin en halua turhia hätäillä testin tekemisen kans..
Valkovuoto hyvin runsasta mutta muuta ihmeelistä ei.
Plussa onnea teille =)
 
Täällä edelleen vaan kärvistelen kp 36/28-32 :x

en oo vaan kertakaikkiaan viitsinyt käydä ostaa testiä, kun joka päivä on sellaset tuntemukset selässä ja alamasussa että mensut kohta alkaa... aattelen vaan skeptisesti että mensut on vaan muuten myöhässä, stressin takia tai jotain.

no viikonloppuna kyllä viimeestään taidan testata, jos ei vieläkään mitään kuulu... onko vielä muita ketkä ei oo vielä "uskaltanu" testailla jos on myöhässä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 09:10 Äidinkulta kirjoitti:
Täällä edelleen vaan kärvistelen kp 36/28-32 :x

en oo vaan kertakaikkiaan viitsinyt käydä ostaa testiä, kun joka päivä on sellaset tuntemukset selässä ja alamasussa että mensut kohta alkaa... aattelen vaan skeptisesti että mensut on vaan muuten myöhässä, stressin takia tai jotain.

no viikonloppuna kyllä viimeestään taidan testata, jos ei vieläkään mitään kuulu... onko vielä muita ketkä ei oo vielä "uskaltanu" testailla jos on myöhässä?
Mulla oli just samanlaisia tuntemuksia,olin ihan varma että hetkellä millä hyvänsä menkat alkaa,mutta eipä vaan alkanutkaan :heart:
Joten nuokin oireet voi olla ihan jotain muuta kuinmenkat,varsinkin jos sulla on yleensä aina ollut säännölliset.
 
Onnea kamalasti :flower:

Täällä samoissa tunnelmissa, plussa napsahti tänä aamuna kp 34/28-41! Mukavaa kun joku muukin on samoissa sekavissa tunnelmissa!!!

Nyt vaan pidetään peukut ja varpaat pystyssä, että salamatkustaja pysyy kyydissä tammikuulle ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 10:41 Menni kirjoitti:
Onnea kamalasti :flower:

Täällä samoissa tunnelmissa, plussa napsahti tänä aamuna kp 34/28-41! Mukavaa kun joku muukin on samoissa sekavissa tunnelmissa!!!

Nyt vaan pidetään peukut ja varpaat pystyssä, että salamatkustaja pysyy kyydissä tammikuulle ;)
Kiitos ja onnea myös sulle :flower: tämäntyyppinen sekava olo on kyl ihan mukava vai mitä ;)

Kiitos muillekkin onnitteluista...
ja paljon plussaonnea sitä vielä odottaville :heart: <br><br>
 

Yhteistyössä