Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Mä en saa tulta tehtyä,en saa keppejä ja siimoja liitettyä...
Onks sulla kaikki tarvittavat, eli keppi, laudanpala ja ropelli
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Mä en saa tulta tehtyä,en saa keppejä ja siimoja liitettyä...
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:mites tota tulta tehdään? kun se keppi ja lauta meni yhteen, niin päättelin että tehtäis tulta.. mitään en ole katosta saanut, mistä kohtaa tarkalleen? koukku on..
Alkuperäinen kirjoittaja nuunuu:Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:mites tota tulta tehdään? kun se keppi ja lauta meni yhteen, niin päättelin että tehtäis tulta.. mitään en ole katosta saanut, mistä kohtaa tarkalleen? koukku on..
mikä lauta? joku tollanen keppi mulla on mut ei mitään lautaa.
Alkuperäinen kirjoittaja xylitolsisu harmaana:Suurenna se lauta jossa reikä, siihen keppi ja siima. klikkaa niin tekee tulta.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Mä en saa tulta tehtyä,en saa keppejä ja siimoja liitettyä...
Onks sulla kaikki tarvittavat, eli keppi, laudanpala ja ropelli
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Mites tuo värikoodi pitää tulkita tosta ukosta?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Mites tuo värikoodi pitää tulkita tosta ukosta?
Heinien takana on lehti, jossa vinkki
Alkuperäinen kirjoittaja xylitolsisu:Mulla jäi yksi paikka tyhjäksi, ois varmaan ollu vielä jotain mitä jäi tekemättä.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja xylitolsisu:Mulla jäi yksi paikka tyhjäksi, ois varmaan ollu vielä jotain mitä jäi tekemättä.
mulla jäi kanssa, toiseks viimenen paikka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sain tulen mitä sitte??