K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:tämmönen olis?
http://aly.1001pelit.com/la-luna-hotel.html
Alkuperäinen kirjoittaja ap:jaa mä en oo enkä osaa :/:/
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
No tää oli helppo ja nopea
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Mulla on kala, ruukku, märkä pyyhe, joku laudan pätkä, joku ropelli, seiväs ja heinää.. anna joku vihje, miten jatkaa?
Alkuperäinen kirjoittaja nuunuu:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Mulla on kala, ruukku, märkä pyyhe, joku laudan pätkä, joku ropelli, seiväs ja heinää.. anna joku vihje, miten jatkaa?
mulla lisäks koukku ja siimaa. pitäiskö ne jotenki saada yhdistettyä..?
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Mistä siima ja koukku?
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Mistä siima ja koukku?
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mulla ei tapahu mitään vaikka mattoa pyyhin märäl rätil
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:mites tota tulta tehdään? kun se keppi ja lauta meni yhteen, niin päättelin että tehtäis tulta.. mitään en ole katosta saanut, mistä kohtaa tarkalleen? koukku on..