hui APUWA!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuwaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuwaa

Vieras
Mitenkähän vaarallista?
Aloitin sellaisen sieni lääkekuuri savi-ihottumaan. Otin ekan annoksen tänään ja aloin sitten lukemaan huvikseni "tuoteselostetta". Siinä luki raskauden kohdalla jotenkin näin: Raskauden aikana käyttö kielletty, jos olet hedelmällisessä iässä ja sinun on mahdollista tulla raskaaksi, huolehdi ehkäisystä lääkekuurin aikana.

Kuinkahan pahaa jälkeä mahdolliselle alkiolle tuo yksi satsi voi tehdä (kuuri 2tbl/krt 2 krt/vrk viikon ajan) Tänään dpo n 6...

Tuli ihan hätä :/
 
Joo, siis en ajatellut tähän hätään tuota enää jatkaa, mutta säikähdin kuinka pahaa jälkeä mahdollisesti kiinnittymässä olevalle alkiolle tuo yksi satsi lääkettä voi tehdä... :(
 

Yhteistyössä