Huhuu Lepsämä!

Tääl ois 29v äiti ja 1,7v poika seuraa vailla. Ollaan muuttamassa marraskuun puolessa välissä Vantaalta Lepsämään ja kun en ketään tunne niin ois kiva kun ois jotain tuttuja jo sinne muutaessa. Joten viestiä tulemaan rohkeesti! :D
 
Elikkäs asustelen mieheni ja kahden poikani kanssa Lepsämässä ja ongelma on mullakin etten tunne ketään...
pojat ovat 2v ja 6viikkoa ja ja itse olen 24v. Otahan ihmeessä yhteyttä niin kerron vaikka hyvät ja huonot puolet tästä kylästä :D
Joonatan-05@hotmail.com
 
heips... selailin täällä ja tuijotin pitkän aikaa et voiko joku tosiaan huhuilla lepsämäläisiä...

no täällä siis mekin asustellaan. itse olen 22 v ja poika kohta 3v ja ukko 23v. me muutettiin tänne toukokuussa helsingistä ja vieläkään en ole kehenkään tutustunut täällä tai klaukkalasta tunnen muutaman mutta siihen se jää. eli saa ottaa yhteyttä. laittakaa vaikka yv:tä niin voin laitella sähköpostiosotteen.
 
Heippa!

Meidän perhekin on muuttamassa Lepsämään ennen joulua, ja olisi mukava tutustua muihin äiteihin ja lapsiin. Tyttö on 1,5 v ja ihan lähipäivinä meille tulee vauva. Itse olen 33 v. Viestit ovat tervetulleita!
 
Heippa kaikki nykyiset ja tulevat! Me ollaan asuttu Lepsämän rajalla Lintumetsässä kolme viikkoa ja hoitelen kotona 7 kk tyttöä. Olisi huuurjaan kiva saada aikuista seuraa... meiliä saa laittaa henna.tuominen@gmail.com
 

Yhteistyössä