Piristy nyt. Mä ainakin olen sun puolellasiAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Piristy nyt. Mä ainakin olen sun puolellasiAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no kivaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ihkuu hei :hug:Alkuperäinen kirjoittaja päätön::xmas:
Mun pitää toi yks saada nukkuu... :/Alkuperäinen kirjoittaja röppö:tuu sipuli vaan meille röökille ni oot kolmen jälkee himassa :heart:
enkä mä uskalla mennä yksin :ashamed:
Aha Mä lähden nyt röökille,pakko käydä vähän imuttelemassaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:no kivaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ihkuu hei :hug:Alkuperäinen kirjoittaja päätön::xmas:
tänään olen ollukkin täällä palstalla huumorintajuton mu***u
Höh,oisit nyt jäänytAlkuperäinen kirjoittaja Karussa::wave: Onneksenne lähössä!
No siis mun oli tarkoitus tulla, mut toi nyt sit nukku koko päivän, siis oikeestaan joo.Yhestä asti tonne melki kymmeneen, ihan lyhyitä pätkiä oli hereillä..Alkuperäinen kirjoittaja röppö:no voihan..
aattelin,et teil jo nukutaan..
ja juu mä jos tulisin ni sehän alkais vaan mulle juttelee ja nauraa :heart:
Jos mä poltan poikkeuksellisesti lieskari kessun
Jeah, nähään!Alkuperäinen kirjoittaja röppö:no voi höh..mutta huomenna kyl nähää ja suunnitellaan sitä viikonloppu reissuu
En mä voi :'( Kun huomenna pitää herätä aikasin, mä oon laittamassa mun 2v5kk vauvaa päivähoitoon ja ollaan menossa tutustumaan paikkaan.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Höh,oisit nyt jäänytAlkuperäinen kirjoittaja Karussa::wave: Onneksenne lähössä!
Love ya :heart:Alkuperäinen kirjoittaja röppö:koko pesua on enempi kuin toivottu meille :heart:
mutta huomiseen love ya :heart: