:whistle: No mä ainaskin :D
Bad Virgin- 07.08.2008 #10 Alkuperäinen kirjoittaja kainalokarva: Toistaiseksi hengissä täällä. :kieh: Click to expand... Kuis nyt silleen
Alkuperäinen kirjoittaja kainalokarva: Toistaiseksi hengissä täällä. :kieh: Click to expand... Kuis nyt silleen
Kotiäiti Narniasta 07.08.2008 #13 No minä tietty hengaan täällä. Teekupin kera jälleen kerran. :wave:
A shadieeyah 07.08.2008 #15 jep jep..täällä ollaan..nukkumaan pitäis mu ei viitti.. ei jaksa eikä huvita..suihkukin ois..jos muistais
jep jep..täällä ollaan..nukkumaan pitäis mu ei viitti.. ei jaksa eikä huvita..suihkukin ois..jos muistais
sipuli 07.08.2008 #20 No ihan just koitan suorii tonne pikku rupikonnann viereen :heart: Kuhan jaksas nousta.. Äh tupakalla vois kävästä mut takas mä tuun kuitenki :headwall: Ellen sulkis konetta jo valmiiksi :xmas:
No ihan just koitan suorii tonne pikku rupikonnann viereen :heart: Kuhan jaksas nousta.. Äh tupakalla vois kävästä mut takas mä tuun kuitenki :headwall: Ellen sulkis konetta jo valmiiksi :xmas:
Bad Virgin- 07.08.2008 #22 Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä: :| Click to expand... No mikäs sulla vaiko toi Tavis häiritsee? ( luin sen nopsaan ) :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä: :| Click to expand... No mikäs sulla vaiko toi Tavis häiritsee? ( luin sen nopsaan ) :hug:
Bad Virgin- 07.08.2008 #23 Alkuperäinen kirjoittaja päätön: :xmas: Click to expand... Ihkuu hei :hug: