täällä ilmoittautuu
kaks unikekoa ja tän pinon ennätysnukkujat :wave:
nukahdettiin vauvan kaa molemmat klo 22 ja herättiin vasta seiskalta isin herätyskelloon :saint: vauva (ja äiti!) oli kuin naantalin aurinko pitkien unien jälkeen, eli hymyä ja jokellusta riitti, ja kun pikkuneiti oli tyhjentänyt molemmat tissit, niin jatkettiin molemmat unia vielä klo 8-11.30
ei oo totta nää meiän perheen unenlahjat
pikkuneiti tosiaan perinyt unigeenit äidiltään. ainoo "ongelma" tossa oli että heräsin melkosesta maitolätäköstä ku "pikkusen" venähti toi syöttöväli ja kun vauva alko jokeltaa vieressä, alko molemmat tissit suihkuta. ja kun vauvaa kiinnosti vielä seurustella enempi isin kaa, niin mä juoksin hätäpäissäni veskiin ja yritin tähdätä maitohanat lavuaariin
mies juoksi mulle sitte maidonkerääjät ja pääsin takas sänkyyn odotteleen millon vauva kiinnostus taas syömisestä. voi elämä sitä maidontuloo, huhhuh... joo, me kutsutaanki miehen kaa tänään meidän elsaa elZaksi koska on niin kova zetottaan
täälläki harmittaa toi vesisade vaikka muuten loistotuulella ja pirtee (yllättäen...). oon vaan jo ihan riippuvainen noista iltapäivän vaunulenkeistä ja ulkoilusta lähimetsiköissä, niin ihanaa keväällä. elZakin sopivasti nukuskelee taas et ois senki puolesta hyvä hetki lähtee ulos
pitää varmaa ostaa itelle kumpparit ja sadetakki.
hemuli ja ruttana toivottavasti löytyy selitys pikaisesti hengitystauoille. kuulostaa pelottavalta :|
pk-babybio huomenna, pitäskö nähdä vaikka siinä ala-aulassa? vai oisko vaikka joku kahvila? en oo käyny aikoihin kinopalatsissa.
kyyneleistä, hymyistä ja jokeltelusta niin meil näkyy ja kuuluu joka päivä ja moneen kertaan noita kaikkee
elsa on harvemmin rauhallinen hereillä ollessaan, yleensä "puhua" pulputtaa, hymyilee tai sitten itkee koko voimallaan naama märkänä ja punaisena. no, ollaan meillä väliin rauhallisestikin, lähinnä silloin kun on paljon uutta nähtävää, eli kylässä tmv. kotona liian tylsää? vaikka äiti ja isä parhaansa tekeekin pikkuneidin viihdyttämisessä...
toivottavasti aurinkoisempaa viikon jatkoa!
t. manna + elZa n. 8 vkoa :heart: