moikka pitkästä aikaa!! =)
meijän tyttö ei kääntyile vielä mihinkää suuntaan..onkohan meijän lapset vauvoina jotenni hittaita liikkumaan lähtemään... n.4-5kk ikäisenä ovat vasta kääntyneet!!!!
kylläpä oli helle viikonloppuna.meinas vauvallaki olla kitinä päällä perjantaina ja sunnuntaina. ja maanantainaki ku oltiin tropiclandiassa niin ei paljoa likka viihtyny...
mutta nyt ku on kotiuduttu,tyttö on onnesa kukkuloilla.
kotona on hyvä olla....
mannalle mukavat lomat. B) jospa siellä ois lämpösempää ku täällä... mittarissa 9astetta :|
Janna on alkanu ottaan leluista kiinni. kaukalossa on sellanen helisevä lelu,se siittä ottaa kiinni ja kilisyttelee =) ihana... sittte sille liberon "hymynaama"-lelulle nauraa!!
:heart:
ja voi että se nauraa niin ihanasti aina.... :heart: oikein ääneen! voi miten nää vauvat on niin ihania... miten niitä voiki niin paljo rakastaa :hug: :heart:
mulla mies lähti kalalle pohjoseen,itse menen siskolle kylään lasten kans.ihan pariksi yöksi.kivaa.siskolla on reilu kuukauden ikänen vauveli kans =)
mulla ei niitä
kuukautisia oo näkyny.onneksi
on se vaan niin että miten enemmän lapsi kasvaa,sitä mahtavemmaksi se muuttuu!! ja oikeasti se hoitoki helpottuu! ainaki meillä näin. Janna on niin tyytyväinen ja iloinen naurajatyyppi että... :heart: =)
kauhee ku teilläon jo
isoksi kasvanu ne muksut!!!
siis meijän tyty on vajaat
5kiloa ja ikää kohta 3kk...
mulla on muuten nyt aamusta
jälkitarkastus ja mua niin jännittää se verenpaineen mittaus... :ashamed: mulla viimesynnytyksen jälkeen oli koholla ne paineet yli puolivuotta,niin sen takia... eilen mittasin kotona ja eka tulos oli 150/92,mutta seuraavat luokkaa: 125/60-70 joten ei pitäs olla normiolossa paineeet koholla... mut silti :/
joop.eipä tässä,pitäs laittaa kamat kasaan reissua varten... palataampa taas
Pai ja Janna kohta 3kk (11pv)