Terve taas pitkästä aikaa. koko tekstin kahlasin läpi ja ajattelin kirjoittaa kuulumiset. muiden juttuja en nyt varmaan kommentoi kun oli hiiiirveästi tullu uutta asiaa.
5kk neuvolassa oltiin ja neidin mitat oli
6780g ja 65,5cm. painoa oli tullu 3 viikossa vaan reilu 100g ja nyt käsky kävi et pitäis maistella kiinteitä. tosi huonosti neiti niitä haluaa syödä ja määrät on tietysty vielä hyvin pieniä. aamulla syödään vauvojen riisipuuroa ja sit päivällä perunaporkkanaa tai kasviksia. luumua on myös saanut.
yöunille menee 20.00 ja nukkuu ensin ainakin 6h unipätkän, jonka jälkeen tankkaa ja sit nukkuu vielä noin 4h ja taas tankkaa. ja sit saattaa nukkua vielä pienen pätkän. riippuen nukkuuko muut vielä =)
kiinteillä ei vielä ole ollut vaikutusta uniin, mutta kakkaamiseen on. nyt melkein joka päivä tulee kakkaa, kun ennen pantattiin viikkokin.
hiukan ennen kuin täytti 5kk ni hokas kääntymisen. nyt sitä harratsaa aina kun viitsii
nukkumaan mentäessä tykkää kyllä kääntyä sillai melkein mahalleen. kokonaan mahalleen en edes päästä nukkuessa.
tuttia ei käytä, enkä enää edes yritä. peukaloa imuttaa jos on oikein väsynyt tai nälkäinen, mutta unohtaa sen kun asia korjaantuu. vasemman jalan isovarvasta kyllä pitää tuttinaan
on se niin ihanaa katseltavaa kun laittaa sen suuhunsa ja oikein imutus rupee kuulumaan.
tyttö nousee itse reippaasti jo istumaan ja tykkää kovasti istua. neuvolassa sanottiin että saa istua kun siihen on jo selvästi valmiudet.
oikein on vieläkin kiltti ja nauravainen neitikkä :heart:
sitten muihin juttuihin. mä olen jo noin 10 vuotta odottanut että pääsen kultani kanssa naimisiin. nyt sitten sopiva väli tuli ja varaukset tehtiin ja kaikki näyttti hyvältä ja suunnitelmat selkeeltä. sitten mieheni töistä ilmoitettiin, et 65% töistä lopetetaan. myös mieheni hommat
.
sydämestäni murtui palanen kun jouduin peruumaan häävaraukset ensi kesälle :'( ei voitu ottaa riskiä et jos mies ei heti saakkaan uusia töitä niin ei meillä olisi varaa häitä järjestää. 250 euron varausmaksukin olisi siinä tapauksessa mennyt kankkulan kaivoon.
nyt kovin mietin et siirretäänkö häät vaan hamaan tulevaisuuten vai järkätäänkö jotain pientä. aion kyllä vaan mennä kerran naimisiin ja haluan kunnolliset kirkko häät, mistä tietysti pienestä saakka haaveillut.
olen ollu ihan masiksessa enkä ole sietänyt kavereideni hääjuttuja yhtään. yhdellä kaverilla oli juuri häät ja ensi kesälle on tiedossa vielä monet kaverien häät. yhdessä ollaan niitä hehkutettu ja valmisteltu ja nyt kävi näin.
no jos ei niitä häitä nyt niin ehkä kolmas vaavi? no ei vaiskaan. en halua vielä kun haluan täysillä keskittyä nyt tähän neitiin. mut mistä sen tietää mitä elämä eteemme laittaa. miehenkin kanssa kävi hauskasti vällyjen välissä kun tuotokset mystisesti katosivat. tulen sitten kertomaan et jos ne kuitenki luikahtivat otollisille seuduille
no kaipa ne kuulumiset nyt kaikki tuli kerrottua. vi ses!!
Hani ja neitikkä 5kk ja viikko