Hei taas!
Mä tässä yritän väkertää jotain ennen ku pojat palaa puistosta.
Mannan päivähoitojärjestelyt kuulosti kyllä uskomattoman surkeelta. Vaikee varmasti lasta on jättää sellaseen paikkaan, jossa ei oo varma saako tarpeeksi huomiota. Luukaksen ryhmässä on 10 lasta ja kolme vakituista hoitajaa. Neljäs on yleensä ainakin puol päivää jeesaamassa jos on kaikki lapset paikalla. Kaikki lapset alle 2-vuotiaita eli aika vaativa ryhmä.. Meillä meni samalla tavalla ku
Liljalla ja
Hemulilla eli ihan loistavan alun jälkeen hoitoon jäädään nyt itkien. Sydän särkyy joka kerta, kun jättää lapsen sinne. Toisaalta taas, joka kerta ku oon hakenu niin poika on kauheen ilonen ja reipas. Tänäänki olis jääny leikkimään autoilla
.
Alina pälpättää ihan älyttömästi! Meidän ainoa "lause" on "ei tätäää" ja sitä käytetään sillon, ku katotaan kivoja pätkiä youtubesta. Ainoot sanat on kakka, pappa, kukka, kukkuu, äiti, ei, joo (tai tooo) jne. Ei vielä mitenkään laaja sanavarasto, mut aina sillon tällön Luukas toistaa perässä jonku sanan.
Teppana, ei muuten mikään pistä niin vihaks ku röökiä polttava odottava äiti. Jos katse voisi tappaa.... Toivottavasti kukaan ei suuttunut tästä kommentista
. Ymmärrän kyllä ketutuksen aiheen. Onnea liikkeistä
. Sillon ainaki tietää, että siellä on elämää :heart:
Mites muuten
zikiziki? Oliks se ultra jo tässä kuussa?
Lumi-enkeli, eiks niin sanota että siinä menee n. kaks viikkoa ja lapsi unohtaa ikinä olleensakkaan ainoa lapsi? Eiköhän siiri sopeudu.. pakkohan sen on
Nappi, toivottavasti teijän sairastelut jo loppuis! Ei oo kyllä nallekarkit menny ihan tasan tässä asiassa.
Sitte meidän kuulumisia eli meillä menee periaatteessa ihan erinomaisesti! Mä luulen, et mulla on jotain rimakauhua meneillään. Siis mun ja miehen suhteen. Meidänhän piti mennä tässä kuussa naimisiin, mut nyt kihlasormuskin tuntuu ahdistavalta. Mä en tiedä, missä meni pieleen ja onko se vielä korjattavissa. Mitään draamaa ei ole, mut ahdistus on kova. Huoh, sitä haluis olla niin paljon onnellinen lapsensa isän kanssa. Tää paikkakunnan muutos oli paska veto. Meni pasmat sekasin
.
Luukas on ihan paras tyyppi ikinä! Kokeilee ihan älyttömästi rajojaan, mut niinku Mannakin sano niin ei vihanen voi olla kauaa.. hyvä jos edes minuuttia, kun toinen vetää jo sen veikeän hymyn esille. Ajatteleminenki saa hymyn aikaseks
. Mä oon kyllä ihan liian huono kieltämään Luukasta. Se osaa niin hyvin sen surkeen ilmeen... Onneks iskä on sit vähän jämäkämpi. Ei mee ihan pilalle tuo lapsi
.