Huhtitaaperot 2009 *Kesäkuussa*

nappi mikäs oli tämän päivän testin tulos? täällä myös ollaan ihan varmoja että plussaks vielä muuttuu :D

kadak tsemppiä unikouluu, hyvä että on ollut edistystä =) mä olen myös niin hellämielinen etten oo raskinu elsalle unikouluja koskaan pitää. on aina saanut yöllä mesota niin paljon kuin haluaa ja tissillä tainnutettu. uskoin että kyllä se joskus loppuu ja niin on nyt loppunutkin, ihan itsestään. niin, ja onnittelut tikrun askelista =)

usvikselle :hug: ukin menetyksestä. ja muuten onnellisia häävalmisteluja, kuten myös hennnalle! milloin teillä onkaan h-hetket?

gimli toivotaan että eemeli alkaa vielä puhua vaikka kuulossa pientä alenemaa olisikin (?). eihän monet muutkaan tämän ikäiset vielä puhu. elsakin alkoi vasta viime viikolla jotain järkevää sanoa vaikka on kuulo ihan normaali, kai. ja elsa on jo 14kk....

meillä on yöt alkaneet sujua niin hyvin että harkitsen josko elsukka alkaisi nukkua pikkuhiljaa omassa huoneessaan. en kyllä tiedä miten sitä raaskisi moista kokeilla mutta kaikki valmiudet olisi. elsa on nukkunut nyt ainakin 2 vkoa niin ettei ole ollut yhtään herätystä yöllä (nukkuu n klo 21-8.30) ja samoin nukahtaminen illalla helppoa, eli imetän ja pistän omaan sänkyyn mönkimään ja sinne sitten nukahtaa, yleensä tosi hämärään asentoon kyllä että saa käydä peittelemässä sitten vielä uusiksi =) päivisin sen sijaan ei ole niin helppoa ja tuntuu että elsalla on jo vahva oma tahto. pahinta on kun saa raivarit kun ei saa juoksennella ihan päättömästi esim metrossa, kaupassa, kadulla tai kahvilassa... vetää kaarelle ja huutaa naama punaisena, kun äiti hakee karkumatkalta ja yrittää ottaa syliin tai (vielä pahempaa) pistää takaisin rattaisiin istumaan. ei kai tän ikäisillä vielä uhmaakaan voi olla? :eek: ehkä kävely/juokseminen on vaan niin kivaa...

aurinkoisia kesäpäiviä kaikille!

t. manna + elsukka 14kk :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja manna8:
päivisin sen sijaan ei ole niin helppoa ja tuntuu että elsalla on jo vahva oma tahto. pahinta on kun saa raivarit kun ei saa juoksennella ihan päättömästi esim metrossa, kaupassa, kadulla tai kahvilassa... vetää kaarelle ja huutaa naama punaisena, kun äiti hakee karkumatkalta ja yrittää ottaa syliin tai (vielä pahempaa) pistää takaisin rattaisiin istumaan. ei kai tän ikäisillä vielä uhmaakaan voi olla? :eek: ehkä kävely/juokseminen on vaan niin kivaa...


t. manna + elsukka 14kk :heart:
Miten miusta tuntuu et nää mein muksut on iha identtiset??

:LOL: :LOL:
 
Nappi, uutta testiä kehiin!!! Tää palstataustajoukot jännittää!! ;)

Mukavia hääjärjestelyjä usvis ja henna! Meillä tänään kahdeksan vuotta siitä kun sanottiin tahdon :heart:

Mites kadakin Tikrun allergiat? Onko tullut lisäselvyyksiä? Onnistunutta unikoulua teille!

Meillä on myös sen pari kuukautta sitten olleen sairasteluputken jälkeen heräilty 1-2kertaa/yö ja oon heittäny pinnikseen vesituttipullon kun en oo jaksanu unikouluilla... eka kyllä lensi takasi ku ois haluttu maitoo, mut tyyty sit kuiteski ;) Nukahtaa ysin kieppeillä ja herää kuudelta -välillä saan sen viä jatkaan unia yhen unisyklin verran kun otan viereen ja annan tissin suuhun. Eli meillä toi tissittely viel jatkunut aamuisin ja iltaisin edelleen... tosin välillä saattaa kelvata pullokin, mut 1-2x imetän viä päiväs. Jos vaik kesän aikana sais lopetettua... haikeeta...

Meillä kans havaittu tuotaa hyvin vahvaa omaa tahtoa ;) Kait se sit kuuluu ikään kun niin monen pienokainen tuntuu sellaisen omaavan =)
 
heippa..

nappi ei muuta kun uutta testiä peliin :)

usvis :hug:

(.) meillä kans tota omaa tahtoa piisaa ja jos jokin asia ei mene niin kuin neiti haluaa niin heittäydytään selälleen kera armottoman huudon..oon ite ollu ihan samanlainen pienenä =)
siiri ei myöskään sano oikein mitään..välillä hokee ka,ka,ka,kakka..auto sanoi sillon 9kk iässä, mutta kun liikkeelle lähti niin puhe jäi taka-alalle..mutta kaikki tulee ajallaan :)
ja edelleen meillä kävellään vaan tukia pitkin..suurimmaksi osaksi vaan kontataan..
siiri nukkuu yöt loistavasti..menee nukkumaan 20.30 ja herää 8-9 aikaan..mä tosin joudun heräileen,kun tämä raskaus juoksuttaa vessassa öisin..tänään tuli täyteen 12:sta rv :heart:
vasta 16.6. olis np-ultra ja toivottavasti on kaikki hyvin..

lumi-enkeli ja siiri :heart:
 
Dodiin.. Ei me muut sitten onneksi saatu sitä yrjötautia, mikä esikoisella oli viime viikolla. ONNEKSI, harmi vaan likan puolesta. Pääsykokeissa kävin, en kyllä tiiä miten meni.

puhumisesta Sammo ei sano vielä mitään järkevää.. PAPA,TÄTÄ yms tulee kyllä. Mutten pidä ihmeellisenä esikoinenkin taisi olla jotain 1v 9kk kun alkoi tulemaan sanoja.. Mutta hyvin poika ymmärtää sanoja, osaa hakea tavaroita kun pyytää. Mutta jopas oli hassua viikonloppuna käydä synttäreillä jossa oli 02/09 syntynyt tyttö, niin se vaan sanoi sanoja vauva,tyttö,totta, ja meidän poika olisi vieressä vaan puhunut: "PAAAPAA, ÖH, TÖH.." mikäli siis ei olisi jäänyt isin kanssa kotiin :D

Olipas mukavaa olla aamulla puistossa. Hetkeksi katsoin isompaa, enkä Sammon perään niin johan pojalla oli jotain savea SUU TÄYNNÄ :whistle: Tai ainakin kovasti toivon, että oli savea, eikä kissanpskaa, kun hiekkalaatikolta oli tällaisen herrrrkkkkullisen aarteen löytänyt :LOL: Ei se herkku ainakaan millekään haissut ja oli muutenkin toooosi vetisen savimaista, kaippa se sitä oli. Onneksi oli kaksi pillimehua rattaissa, pakko oli antaa kun ei sattunut vesipullokaan mukaan, jotta sai suunsa huuhdeltua.

jaahassu ja Sammo 1v 2kk
 
vaaveli poitsulla on kananmuna- ja maitoallergiat todettuina ja varmaan jotain muutakin on, muttei niin pahaa. Päiväkotia varten saatiin jo todistus näistä, kun tikru alottaa elokuussa päiväkodin. iiks.

Unikoulu menee suht hyvin, mutta viime yönä putosi meidän sängystä ja on korkea sänky :headwall: unet sitten loppu siihen ja voi sitä huutoa. Oli mönkiny jalkopäähän ja sieltä sit kai unessa keikahti. Voi pientä. Ei kyl löytynyt mitään kuhmuja. Itku kun loppui poika vaan naureskeli ja me aateltiin, että sekos kokonaan. Mutta oli kyllä ihan normaalin oloinen koko päivän.
 
Heippa!

Usvikselle :hug: ja onnea häävalmisteluihin. Kuin myös Hennnalle! Meillä syyskuussa häät ja tyyliin mitään ei olla saatu aikaseks :whistle:.

Nappi, täällä kans jännitetään!!

Manna, kuulostaa kans niin tutulta noi "karkumatkaraivarit". Yrittää siinä sit näyttää rennolta ku toinen on ihan kaarella ja huutaa pää punasena B)

Lumi-enkelille tsempit ultraan :). Kerrohan sitten kuulumiset.

Kadakille, onnittelut askelista ja voimia unikouluun!

Mä oon tosiaan pitäny vähän matalampaa profiilia. Ollu tosi kiireistä ja sit ku ei oo niin halunnu vaan nostaa jalat ylös. Päivisin on ihan mahdotonta olla koneella niin ku monen muunki ilmeisesti :D.

Luukas on aivan vallaton pikku taapero. Kovaa vauhtia menee eteenpäin ja vauva-aikojen ujous ei tunnu enää herraa vaivaavan. Hienoa, mutta myös vähän rasittavaa kun täytyy koko ajan juosta perässä. Mutta siis pääasiassa hienoa ja ihanaa!

Sanoja ei tuu paljoa. Äiti, ei ja anna tulee selkeesti. Kovasti yrittää. Aina ku näkee haukun niin sanoo "uhuh". Äiti ja isi on ihan ihmeissään kun pieni ymmärtää jo niin paljon. Pyytää potkasemaan palloa niin täähän potkasee jne. Millon siitä tuliki näin iso!?

Itelle iski pieni muotoinen akne tästä kaikesta stressistä ja ahdistuin niin paljon, että tilasit tv-shopista sitä proactivea :LOL:. Kaikki keinot on käytettävä! Nyt ku on asunto alla niin stressaa häitä, päivähoitoa, koulua ja miehen uutta työtä. Lähinnä sitä, että saako jatkaa koeajan jälkeen jne. Hyvin sillä on menny, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Välillä tulee olo, että olis pitäny jäädä Helsinkiin. Mun koulu ja miehellä oli vakipaikka siellä... hulluahan tää sit kuitenki oli vaikka kuinka mummot on täällä. Mutta, eiköhän me tänne uudestaa sopeuduta :).

Säde ja Luukas 1v 1kk
 
Heips
Innolla odotan mikä Napin vastaus on...
Ihanaa häähumua ilmassa!!Jos sitä itekkin sitten joskus....
Säteelle tsempit muutto härdelliin!
Mites Kadak jakselet mahan kanssa?Entäs Lumi-Enkeli?

Mulla ois tänään rakenne ultra ja sitä kovasti odottelen....hihii...Olo edelleenkin loistava,ei merkittäviä oireita paitsi mahan kasvu!

Hei kertokaahan millon noille taaperoille tulee järki???Mä oon luullu et meillä on rauhallinen tyttö!Mut eih!Se keksi nyt kuinka sohvalle mennään ja harjoittelee kävelyä siinä :eek: Myöskin käsinojalla istuminen on pop ja voitte vaan arvata kuinka siinä kävi...Iso kops ja vielä isompi huuto.Ei menny kauaa kun likka oli samaisissa puuhissa.Sit syöksyminen sohvalla on myös pop.Sillä on nenän alusen iho ihan hiertynyt rikki ja toinen puoli naamasta ison mustelman peitossa kun syöksyi suoraan käsinojaan!!Sit vielä toissayönä jotkut ötökät oli tehnyt hyökkäyksen toisen naamaan..Eli tosi hehkee taapero täällä!!

Nyt ottaa 6-8 askelta heittäytymälllä joten eikähän se vauhti ala kohta lisääntymään entisestään!!
Mulla on menny niiiiin hermot siihen kun toi tyhjentää kaikki laatikot!Osasta oon ottanyt kahvat pois,osassa on este ja nyt teippasin laatikoita kiinni! Sillä on 5 laatikkoo kämpässä mitä saa pemottaa...mut eihän mikään sallittu ookkaan kivaa!

TOinen ihana asia on toi kieltäminen...mitä kovemmin kiellät sitä innokkaammin sitä kiellettyä asiaa tehdään...Esin tv:n paukuttaminen lelulla..Kattoo vaan päin ja nauraa ja jatkaa toimintaa aaarrrgghhh
Ja vielä toinen tulossa...

Matkiminen on myös mukavaa.Oltiin tos pihalla ja mä pidän käsiä aika usein lantiolla/selällä niin et maha oikein pömpöttää.Neiti asetteli kans kädet samallalailla ja seiso terassilla pikku maha pompottäen!!Miestä nauratti...

UUsia sanoja ei oo varastoon tullu,mut sitä omaa höpinää senkin edestä!!

Mä meen ens viikolla kesäduuniin!!Meen sijaiseks mun omaan virkaan.Ihan kivaa vaihtelua tähän kodin arjen pyöritykseen!

Mut hauskaa kesää kaikille!Me lähetään pihalle!

Happy,Kiira 1v2kk+ ja pulla 20+3
 
Ei tullu vauvaa vaan ihan kamala niagara sit kun se alkunsa sai.. Tosi outo menkkojoen alotus kyllä. Ihan epänormaalit oireet oli. No mut tuli ne kuiteskin. höh. Olin jo ihan kauhuissani, kun olin ihan satavarma, että oon raskaana, mutta aika iso pettymys ne menkat sit kuitenkin oli :( On se kun ihminen ei osaa päättää mitä haluaa.
No nyt sit päätettiin miehen kanssa, että ehkäisyä ei enää käytetä ja vauva on oikeasti tervetullut, sit kun on tullakseen. Mutta mitään päiviä ei aleta laskea.. mennää ihan sellasella rennolla meiningillä (juu ei varmaan lasketa päiviä.. kuka laskee ja kuka ei. voi olla että ihan vähän fuskaan.. mä haluan jäädä taas kotiin :LOL: )

Meillä on menny yöt taas ihan hirmu levottomiksi. Ja sit kun on tehny pari päivää viikossa ihan täyttä päivää töitä, niin meinaa välillä pikkasen äitiä väsyttää (ja varmaan isiäkin.. oli koko päivän pojan kanssa ja sit illalla lähti töihin, joista huomenna aamulla kotiin kasiks ja sit mä lähdenkin jo suoraan siitä töihin..) Onneks tätä ei nyt kestä kauaa, ens kuussa sitten on mummit hoitamassa Konstaa vuoron perään, kun mä menen suorittamaan viimeiset työharjoittelut pois. Sit olis koulu ohi, jesh! Ja elämä normalisoituu.. sanoinkin miehelle just, että mä kestän tätä nyt vaan sen takia, että kohta voin jäädä taas pois töistä ja olla kotona ainakin 1,5v. On se vaan niin kivaa olla ton lapsen kanssa :heart: Ihana kamalaa on lähteä töihin ja katsoa kun toinen vilkuttaa ja suu auki kattomaan että mihin toi äiti nyt lähtee. Heinäkuu tulee olemaan ihan kamala ja syyskuussa hoitoon vieminen vielä kamalampaa.

Niin joo ja päivähoitopaikka saatiin tänään. Ei sieltä päiväkodista mihin oltais haluttu, mut läheltä kuitenkin..

Sori tää omanapaisuus, mutta tuntuu vaan, ettei koskaan oikein kunnolla kerkeä kommentoimaan muitten juttuja. Luen kyllä aina kaikkien kuulumiset ja naureskelen taaperoiden oivalluksille (välillä ihan ääneen). :heart:
 
nappi, no voih mutta veikkaan että (tosi) pian se plussa sieltä tulee. mä täällä samoin haaveilen että joskus pääsisin taas kotiin mutta kiire ei oo. toisaalta erittäin hyvä että elsa saa kasvaa hiukka vanhemmaks (järkevämmäks?) ennenkuin pääsee (omasta mielestään: joutuu) isosiskoksi...

mitä happyn rakenneultrassa sanottiin? tiedättekö nyt sukupuolen? =)

mä lähden huomenna ekaa kertaa koskaan koko yöksi pois elsukan luota, tai oikeastaan koko vkl:ksi!! saas nähdä miten me likat pärjätään :| ainaki äitillä tulee kova ikävä vaikka toisaalta niin odotan ekaa kunnon nollausta!! :whistle: mennään mammaporukalla mökille keskelle metsää niin ei oo silminnäköijöitä meidän vähemmän sulavalle käytökselle, hahhaa...

niin, pääsikös ruttiksen porukka onnellisesti lämpöisen auringon alle? mahtoi olla kentällä beaniessa hiukka enempi vahdittavaa kuin viime kesänä :D

aurinkoisia kesäpäiviä B)

t. manna + elsukka n. 14kk :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja manna8:
niin, pääsikös ruttiksen porukka onnellisesti lämpöisen auringon alle? mahtoi olla kentällä beaniessa hiukka enempi vahdittavaa kuin viime kesänä :D
Hyvin päästiin perille. Kentällä meni itse asiassa aika jees. Neiti tykkäsi istua niissä pienissä kärryissä, joissa on se samanlainen istuin kuin kauppakärryissä ja niissä oli kiva sitten ponnistaa ylös ja katsoa naureskellen äidin kauhistunutta ilmettä. :xmas:
Portilla sitten jaloiteltiin ja sisko juoksi perässä. :saint:
Ja mikä uskomattominta aamulla kun ei ollut ruoka maistunut ja neiti nukkui pitkät päiväunet niin kentällä söi kerralla koko ison purkin 8kk spagu Hippiä. :D Ja leipää piti saada samaan aikaan suuhun. Taisi olla hippasen nälkä. :whistle:

Lentokoneessa olikin sitten enempi tekemistä.. Edessä olevat toki halusivat levätä ja laittoivat istuinta alemmas jolloin neiti nappasi päätä siihen koko ajan. Minä sitten ilkeänä äitinä jouduin painamaan istuinta takaisin eteenpäin, jotta tuo ei koko ajan kolhi päätänsä. :kieh:
Ei sieltä kyllä sanomista tullut, mutta eipä mulla oikeesti ollut vaihtoehtojakaan. :snotty:
Jonkin verran kiukkua ja yksi vessakävely niin kyllä se siitä ihan kivasti meni. Loppulennon n. 1,5h neiti sitten nukkuikin ja heräsi vasta kun oltiin jo laskeuduttu. :D
 
Hei kaikille!!!! Oikeen hävettää kun siitä on niin pitkä aika kun tänne on viimex tullu kirjoteltua, antaakaa anteeksi :ashamed: Mutta kun suurinosa päivästä kuluu tuola pihalla ja seliseliseli.....

Pikasesti tän ketjun lueskelin läpi...touko- ja osa huhtikuusta tais jäädä lukasematta kun tuo aika ei näköjään millään riitä :eek:

Täälä oli häähumua ja vaavin odotusta ja yritystä ainakin menossa...ONNEA kaikille tasapuolisesti :heart: :heart:

Juu elikkäs jos kertosin meidän kuulumisia. Juusohan oli semmonen pyllykiitäjä ja mä jo ajattelin ettei ikinä ala konttaamaan :D ja sehän nousiki seisomaan ensin ja het samana iltana lähettii tukea vasten kävelemään. Pihallakin piti kävelyttää sormista pitäen vähän aikaa ja vasta sillon kun oli jo noussu useamman kerran maasta seisomaan hiffas konttaamisen. Äitienpäivän aattona sitten lähti liikkeelle ilman tukea :whistle: ja nyt meno on semmosta puoli juoksua aina välillä, olkapäät taakse ja maha pystyyn ja menox =) =)

Nyt on viikon verran ollu kamala räkätauti ja yskä päällä, viime yö piiiiiitkästä aikaa rauhallisempi |O Syömäpuoli on tyrehtynyt kokonaan, maitoo onnex menöö muttei paljon muuta :$

Kunnon puhetta ei vielä hirveesti tule, mutta tuota taaperokieltä kyllä :D muutamia sanoja esim. äiti tai äittä, heitää, ankka ja tätä. Hyvin ymmärtää puhetta, aina niin huvittaa kun kysyy otatko maitopullon ja menet nukkumaan niin kiskoo mut jääkaapin eteen ja viisaa sinne. Samoin kun kysyy missä retu on niin heti kattelee ympärilleen et mihin se nyt putos B)
Kaikista hauskinta musta on kun Juuso haluaa pihalle, se ottaa mua kummastaki kädestä sormesta kiinni ja talututtaa eteisen oven eteen ja sit heitää toista mun kättä ovenripaa kohden B) B) että kyllä nää osaa ilmasta mitä haluavat.
Nyt on tullu kuvioihin toi pään puristus, varsinki nyt kun ei mikään ruoka kelpaa, aina kun tarjoo jotain niin jos ei tee mieli nii pää heiluu merkiksi.

Luojan kiitos, Juuso ite jätti viikko sitten lauantaina tutin pois käytöstä, eikä oo sen jälkeen edes sitä kaivannu. Mitähän tästäki räkätaudista olis tullu jos siinä olis vielä pitäny tuttia yrittää lutkuttaa. Hyvä siinä mielessä että tolta tytön heitukalta saatiin tutti pois vasta 3-v :kieh:

Onneksi noi muksut jo monesti leikkii keskenään ja Julia on hyvä apu äitille, hoivaa ja ruokkii Juusoa mennentullen mutta kyllä ne välillä ottaa yhteenki :x varsinki Juuso on semmonen jukuripää että hänen tahto on laki....mitähän sen kanssa vielä joutuu kärsimään :LOL: :LOL: Kiipeemisvimma on hirmuinen, rahin päälle ja keinuun ollaan kaahimas koko ajan ja vintin rappusiin pitäs päästä kiipeilemään ja valoja räppäämään, juu kyllähän tuo ylöspäi menöö mut ku alas tultas kävellen :headwall: :headwall: nyt muutaman kerran oon saanu sen parin rapun verran pakittamaan kontillaan alas mut sitte istutaan välillä eikä huomata et pylly putuaa rapulta, huoh...onnex ei vielä oo mitään sattunu, portti on kyllä rappusiin laitettu.
Ja nyt vihdoin on hoksannu ton takan. Tuhkaahan kävi jo sillon rollaattoriaikana muutaman kerran syömäs, nyt on sen jättäny rauhaan :whistle: ja kun valakia on pesäs niin nyt menöö siihen viereen ja vie kättä lähemmäs ja puristelee päätään ja sanoo poppa eikä onnex ENÄÄ yritä sattua kuumaan lasiin :saint: että ainaki toistaiseksi sormet säästy palamiselta, Juliaha ei kans aikoinaan oppinu ennenkö poltti kolmen sormen päät :'(

Mutta nyt taas kutsu käy....mä yritän taasen käydä teitä moikkaamassa, vähän ahkerammin ku ny. Ja kiitos ku ette oo karsinu mua pois ketjusta. :wave: :wave: :wave:

Aurinkoista ja vauhdikasta kesää kaikille!!!
 
hei outokumpu :) meillä pikku-tiikeri poltti sormensa hehkulamppuun viikolla ja siitä tuli ihan järkyttävän kokoinen vesikello, nyt sitten esittelee kättänsä meille monta kertaa päivässä ja ihmettelee. Ei onneksi taida sattua, toisin kuin inhottavasti kutiavat hyttysenpuremat, jotka vaivaa varsinkin öisin, vaikka kuinka laitetaan yöksi kortisonivoidetta...
 
Terkkuloita täältä lämpimästä.


Siis todella lämpimästä. Sisällä taitaa olla tällä hetkellä sen +30 ja huomiseksi luvataan +36! Huh.. ja kesä vasta alussa..

Onneksi mukava tuulenvire käy juuri tuosta ikkunasta niin ei pääse ihan läkähtymään ja neiti vetelee päikkäreitä pelkässä vaipassa tuulettimen alla.

Eli eipä käy valittaminen, kivaa on ja neiti nauttii olostaan (ja saamastaan huomiosta).


Ruttana & Beanie 1v 2kk :heart:
 
:attn: Oma napa viesti!!! Valitan! :D

Täällä eilen plussattu "roskishaamu"... Eli tein aamusta testin ja kolmen minuutin kuluttua ei näkyny ku yks viiva. Jätin sen sit pöydälle ja aloin touhuttaa Nannan kanssa. Noin tunnin kuluttua aloin laittaa sitä roskiin, ni siinä oliki 2 viivaa!!! Ja pakkauksessa sanotaan et 10 min kuluttua ei pitäs kattoo enää sitä, ni arvatkaapa kiusaako ajatus nyt.. :kieh: Sen vuoksi mie lähinnä testasin ku on ollu pahaa oloa ja ihan sairasta väsymystä ja hiton finnejä pukkaa hartioihi ja naamaa (näitä siis oli sillon myös ku odotin Nannaa, ei muuten oo ollu) Miulla menkat käväs viikonloppuna ja kesti 3pvää (yleensä 5pvää) Ni koita täs nyt sit olla ja odotella pari päivää et vois tehä vielä uusinta testin........... :LOL: :kieh: netistä lueskelin et on vissii joskus muillekki tullu tollai eikä oo kuitenkaa ollu raskaana, miulle tosin itelleni on aina nega ollu nega, ja noitaki oon aika paljo tehny, eikä ikinä oo tollai "myöhässä" viivaa ilmestyny..ja yleensä käyttänyt tuota samaista testiä (halvin) :LOL: otin vielä kuvanki siitä eile, tosin siinä vaiheessa se oli jo kerenny monta tuntia seistä ja kuivua :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=6324427.jpg

tällästä täällä :D
 
Mul on tuollainen samanlainen ohut luiru tullut tuollaisella kasettitestillä (joka oli Aconin) ja en ollut raskaana. Tiedä sitten edes miksi silloin edes testasin, koska ei tuo miekkonen ollut ollut edes lähimaillakaan. :xmas:


Mutta toivottavasti sulla tulee oikea viiva sitten parin päivän päästä jos toiveissa on. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttana:
Mul on tuollainen samanlainen ohut luiru tullut tuollaisella kasettitestillä (joka oli Aconin) ja en ollut raskaana. Tiedä sitten edes miksi silloin edes testasin, koska ei tuo miekkonen ollut ollut edes lähimaillakaan. :xmas:


Mutta toivottavasti sulla tulee oikea viiva sitten parin päivän päästä jos toiveissa on. =)
Miten sit selvis ettet ollukkaan raskaana?? :)

 
Hei tytöt ja taaperot.

Kiva lukea kaikkien kuulumisia. Eritoten Zikillä onkin nyt jännät paikat. Meidän Lilja sai alkunsa tollaisista haamuviivoista...

Me ollaan Liljan kanssa päästy jo kertaalleen mökkielämän makuun. Kovasti pieni nauttii nurmikolla kirmailusta ja saunomisesta. Kävely alkaa sujua koko ajan paremmin, ja tuntuu, että puheharjoitukset ovat jääneet selvästi kantapään alle. Nukkuminen on kyllä ihan pyllystä, huoh, syömisestä puhumattakaan. Ainoa, mikä tällä hetkellä sujuu, on pottailu. Hyvä edes niin. Ja toki suurimman osan päivästä Lilja on tosi hyväntuulinen ja kiltti lapsi. Meillä ei ole vieläkään tehty mitään virityksiä keittiön laatikoihin eikä olohuoneen kaappeihin, koska Lilja ei ole näemmä sellaista ropeltajatyyppiä. Ja uskoo, kun kielletään.

Nappi ja Manna taisivat haaveilla kotiin jäämisestä... mulla taas alkaa olla hinku toiseen suuntaan, eli siinä mielessä on hyvä, että syyskuussa palaan töihin. Varmaan tulee vielä ikävä näitä kotona vietettyjä laatuhetkiä tytön kanssa... mutta viime aikoina olen kaivannut vastapainoa ainaiselle huushollaamiselle.

Jahas, pomo kutsuu -- jatkan joku toinen kerta. Ihanaa alkukesää kaikille!

Hemuli ja Lilja pian 15 kk
 
Alkuperäinen kirjoittaja zikiziki:
Miten sit selvis ettet ollukkaan raskaana?? :)
Muistaakseni odottelin että ne menkat sieltä alkavat ja niinhän ne tekivätkin ja taisin mä tehdä toisen testinkin. Mutta kuten sanottua ei mulla olisi ollut edes olla mahdollista olla raskaana kun miekkosen vierailusta oli liian kauan aikaa. Tai sitten olisi ollut ihan super simpat liikkeellä. :saint:
 
Heippa!!
Tänään 4d ultra takana ja aika vahvasti näytti siltä että meille on tulossa poika!! Niin mä oon vähän arvellutkin olojen perusteella.Eli ei sinänsä yllätys ollut. Kaikki oli muutenkin hyvin. Helpottunut olo on!!
Tsempit uusille yrittäjille ja jo raskautuneille! Kuinka jakselette?

Mä alotin maanantaina kesäduunin (3vko) ja mun äiti on ollu täällä kattomassa neitiä.Hyvin on mennyt täällä No ehkä sinne pottaankin saatas joskus saalista!

Täällä on kova tyttö näpertää...eli mulla on jos jonkinnäköstä vieritelmää kahvoissa!No kai se joskus uskoo ettei sais.Nyt lähinnä nauraa mulle jos kiellän..

Täällä vihdoinkin lähdettiin kävelemään!! Hyvin neiti jo kävelee vaikka vasta perjantaina lähti.Viime viikolla keksi myös kuinka sohvalle kiivetään..Nyt on tullu käsinojalta selälleen muks ja torstaina nosti jalan selkänojan yli ja KOPS...Saas nähä oppikohan!!

Mut nyt jos lähtis iltahommiin....

Happy,Kirppu 1v2kk+ ja pullapoika 21+2
 
zikiki mulle kävi kerran niin, että testasin aikarajan kuluessa ei näkynyt kuin yksi viiva, heitin sen testin sitten roskiin. Aloin kuitenkin miettimään asiaa ja kaivoin ehkä puolen tunnin kuluttua testin roskiksesta ja siellä oli niin haalea viiva kuin vain paljaalla silmällä voi nähdä. Menkat oli myöhässä ehkä kaksi päivää. Erittäin haaleasta viiva oli kuin olikin plussa ja meidän esikoinen :heart: Hän oli siis kunnon roskishaamu :LOL: :LOL:

 
kyllä tuo negaa näyttää :( puol tuntia jo tuijottanu, nyt linkasen roskii enkä kato enää! :D miksi mie olen näi pettyny vaik ei oo ollu ees yrityksessä???? Höpsö minä!!!! :LOL: No mutta....Jotai hyvääki täs nyt oli, sain miehenki innostumaa ;) eli koha se on pari kk ollu siel intissä ni aletaa koittaa toista.. :) On sit jo päässy pois ennen ku se syntyy :D toivotaa et tärppää heti niiku Nannakainenki :) tosin ei väliä vaik ei tärppäiskää, kivaaha sitä on tehä :LOL: :whistle: ;)
 
Hei mamat,

onnea hyvistä ultrakuulumisista uusien vauveleiden odottajille :flower: Meillä jännätään seuraavaksi rakenneultraa, joka on heinäkuun alkupuolella.

Onnea yrityksiin uutta pienokaista toivoville!

Vähän oon välillä kade teille, jotka ootte vielä kotosalla! Mutta kyllä töissäkin on kivaa omalla tavallaan :) Uraputki tosin taas vähän katkeaa kesken, olisi ollut ylennys tulossa, mutta meni TAAS jäihin tän raskauden takia. Pöh.

Ruttanalle kivoja lomailuja!
Hemuli, me ei olla tehty kodista taaperoturvallista, kun tikru on ollut aika tottelevainen. Tietää, mihin ei saa koskea ja yleensä menee vaan sallituille laatikoille jne.

Me päästään mökkeilyn makuun sitten juhannusviikolla ja juhannuksesta alkaa myös kesälomat. jee. Nyt jo tosin kokemusta noista inhottavista kutiavista hyttyspaukamista :/

Meidän poika on kyllä mahtava, kun on ihan innoissaan mun ompelemista uusista verhoista. Toissayönäkin pongahti viideltä aamuyöllä istumaan sängyssä ja rupesi villinä osoittamaan uusia verhoja :LOL: Tyylitajuinen poika.

kadak & tikru 14kk (&pikku-ruu 16+6)
 

Yhteistyössä