HUHTIKUUN MASUJEN PINO

aws
Hei kaikille :wave:
Mulla on laskettu aika 7.4.
Ennestään on 11v poika, ja tämä yllätys kakkonen on kanssa poika.
Oon seurannu juttuja jo jonkin aikaa, mutten saanut aikaiseksi kirjautua ennenkuin nyt kun meinaatte karata kerhon puolelle.
Toivottavasti vielä mahtuu mukaan.
Niin ja onnea äiti-06 ekasta huhtivauvasta!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2007 klo 22:21 aws kirjoitti:
Hei kaikille :wave:
Mulla on laskettu aika 7.4.
Ennestään on 11v poika, ja tämä yllätys kakkonen on kanssa poika.
Oon seurannu juttuja jo jonkin aikaa, mutten saanut aikaiseksi kirjautua ennenkuin nyt kun meinaatte karata kerhon puolelle.
Toivottavasti vielä mahtuu mukaan.
Niin ja onnea äiti-06 ekasta huhtivauvasta!
Tervetuloa joukkoon :wave: Tää "yleinen" palsta tosiaan hiljeni kummasti mutta laitahan Miron äitille yv:tä niin pääset mukaan kerhon puolelle =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2007 klo 09:53 Äiti-06 kirjoitti:
Huomenia kaikille!
Sain 26.2 pikkuisen tytön rv 34+5, painoa 2410g ja pituutta 46cm.
Synnytys oli nopea n.1h15min. Eilen lääkäri lupas, että saamme vauvamme kotiin perjantaina jos syöminen sujuu hyvin. Tyttö on joutunut olemaan keskolassa hengityksen ja syömisen takia.
Onnea kovasti. =) :flower:

Käväisen tätä ketjua välillä vilkuilemassa. Kaikille huhtimasuille tsemppiä loppusuoralle. :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2007 klo 09:53 Äiti-06 kirjoitti:
Huomenia kaikille!
Sain 26.2 pikkuisen tytön rv 34+5, painoa 2410g ja pituutta 46cm.
Synnytys oli nopea n.1h15min. Eilen lääkäri lupas, että saamme vauvamme kotiin perjantaina jos syöminen sujuu hyvin. Tyttö on joutunut olemaan keskolassa hengityksen ja syömisen takia.
Oikein kovasti onnea teille! Ihanaa, jos saatte noin nopeasti vauvan kotiin. :flower:

Meille lääkäri lupaili, että sitten lasketun ajan tienoilla "vasta" (LA 4.4).... Eli siis huhtivauvani syntyikin jo helmikuussa 23. päivä rv 34+2. Painoa oli 2130 grammaa ja pituutta 41 senttiä. Hätäsektioon jouduin istukan osittaisen repeämisen, lapsiveden menon ja vauvan perätilan takia. Ja kun näkyvyys/kuuluvuus masuun oli huono, ei vauvan hyvinvoinnista oltu varmoja. Hyvin kuitenkin kaikki meni ja pieni kasvaa nyt keskolassa. :heart:
 
hömppö pikaseen
Onnea HOPEAPAJULLE!!! :flower: :flower: :heart:

Ja viiviliina: ollaan melkein kaikki tuolla kerhon puolella joten jos haluat liittyä niin laita miron-äitille yv:tä =) Siellä jutellaan ahkerasti! Tervetuloa!
 

Yhteistyössä