tervetuloa uusille ainakin marsukki ja talvis oli tullut :flower: toivotaan talvis että haamu vahvistuu :heart:
jouskari kiva kun oot tänne uskaltautunut
mä olen niin onnellinen sun puolestas, olin ihan varma kun sillon viimeks nähtiin, että nyt teillä tärppää! tosi hienoa :heart: noista viikoista...mä en laske kierron pituuden mukaan, vaan oviksesta. jos mulla olis kierron pituuden mukaan niin viikkoja olis 7+3, mutta oviksesta 6+3. laitat vaan oviksen perään 14 päivää. taikka jos aina säännöllinen se 28, niin kp28 on rv. 4+0.
ultrista: mä yritin saada neuvolan kautta varhaisultran vedoten keskenmenoon, kemialliseen, vuoden yritykseen ja clomehin. eipä onnannut :kieh: hyvillä yksityisillä lääkäriasemilla ne saa sykkeen näkyviin jo rv. 6 eteenpäin. siellä pihlajalinnassa maksaa korvausten jälkeen 65 eskoo
ai että onko univaikeuksia?? kyllä |O pystyn nukkumaan öisin helposti 15 tuntia ja siihen vielä paikkärit päälle, mutta sitten kun yöllä herää ei enää saa unenpäästä kiinni :kieh: mies tuli eilen yöllä neljältä kotiin ja vaati sitten eroseksiä, öhöm.. :ashamed: no enpä sen jälkeen saanut unta, vaan suihkuun neljältä ja olympialaisia kattomaan...
onkos muilla ollut univaikeuksien kanssa myös ihan selkeitä unia?? mä näen joka yö kunnon unia, jotka muistan aivan selvästi ja niitä on monta erilaista, jopa kymmenen unta yössä, eikä niissä ole mitään järkeä
( . ) edelleen pakko valittaa tästä mahasta :kieh: voikin ton omanapa merkin laittaa oikeen leveeksi
ihan hullua. vielä kolme viikkoa sitten pidin housuja, jotka ei pysynyt jalassa ilman vyötä ja nyt ne kiristää niin että on avattava nappi aina kun pystyy... enhän mä voi mitään äippähousuja vielä viikolla 7 ostaa
huomista ultraa odotellessa JJ-t ja mussu 6+3 :heart: