Huhtikuun mammoja -08

:wave:

Onko muita tulevan kevään onnellisia tai onnettomia odottajia?
Itsellä 8+6 viikot ja levoton on mieli kun viime raskaus päättyi keskenmenoon tos toukokuulla.

Olis kiva vaihtaa ajatuksia vastaavaa kokeneiden kanssa! :hug:

 
Heippa, piiamari.
Raskautta takana 8 v + 2 päivää ja odotamme jälkeläistä tulevaksi huhtikuun 9...tai sinnepäin.
Ultrattu on kertaalleen ja kaikki vaikutti aivan ok. Ikää alkaa jo olla (33) että on tämä jotain aivan uutta ja ihmeellistä, mielenkiinnolla odottaa jokaista päivää, varsinkin kun siis olemme mieheni kanssa molemmat ensikertalaisia.
 
Kiva ett muitakin jännittäjiä löytyy! =)
Mun on tarttenu käydä jo hmm kolme kertaa ultras kun hiukan on vuotoja ollut mut joka kerta ne sanoo ett kaikki hyvin. Taas olis kontrolli ens torstaina. Jänskättää mennä. Mut ainakin sit tietää mis mennään! Eihän täs olis ku kolme viikkoa niin sit olis se alku kolmannes takana, jospa sit uskaltais jo hiukan rentoutua =)
Kuinkas sinun alku on mennyt muuten? Oletko voinut pahoin?
Teillä siis ensimmäinen, onnea vain! Se on kyllä ihmeellistä aikaa odottaa, niinkuin varmaan oli se sitten eka tai viides :) mut ensimmäinen on aina ensimmäinen!!! =) Hyvässä iässähän sinä! Minä 34v. huh huh...
Meille tämä on toinen, poika syntyi -98 ja odottaa myös kovasti uutta perheenjäsentä! Tai siis minulle toinen ja miehelle ensimmäinen ihan oma :)
Voi hyvin ja onnea jokaiseen uuteen päivään! :wave:
 
Hyvin tässä on ilmeisesti pyyhkinyt, en ole konkreettisesti voinut pahoin kertaakaan, mutta olo on hivenen sellainen nuiva, aika-ajoin miltei normaali. Huonovointisemmat hetket osuvat enemmän tuonne ilta-aikaan kuin aamuun, ilmeisesti työpäivä vaan vaatii veronsa. Ja kun työn on aamusta iltaan asiakaspalvelua, niin ei aina jouda hipsiä napostelemaan jotain, että sokeritasapainot säilyisi. Avuksi olen myös kokenut tuon Multivitan raskaus -monivitamiinin. Muita ongelmia ei ole ollut, kuukautisten tuloaikoihin oli sellaista "haamutiputtelua", mutta se kuulemma kuuluu asiaan, on hormonien "valtataistelua"...
Mutta juuri perjantaina neuvolassa kertoivat, että oikeastaan pahin aika saattaa olla siinä kymppiviikon tietämillä, kun hormonit on jylläämässä suurissa määrin ennen istukan vallanottoa. Odotan kovasti sitä into ja energia-vaihetta, joka pitäisi tulla ensikolmanneksen jälkeen.
 
Ekassa neuvolassa on käyty ja viikkoja olisi nyt takana 10+3 ja itseasiassa La:ksi nlantäti sai 31.3, mutta mulla on hiukan normaalia pitenmpi kierto joten huhtikuun puolelle menee todennäköisesti. Esikoinenkin viihtyi vatsassa viikoille 42 ja päälle, joten uskon vakaasti saavani huhtikuisen käärön. Mie olen 30 ja esikoinen pain 5 vuotias viikari.
Mulla on onneksi tuo pahoinvointi jo hellittänyt eli nyt elellään seesteisempiä aikoja. Npultra olisi parin viikon päästä. Onneksi tuolla ekalla neuvola käynnillä onnistuttiin kuulemaan sydänäänet, jotne vähän rauhalliemmalla miellellä mennään eteenpäin.

Jo-an
 

Yhteistyössä