Huhtikuun lopulla Kreeta vai Kanaria?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ki ki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

ki ki

Vieras
Eli sään puolesta tätä mietin.. oon ollut pari kertaa Kreetalla huhtikuussa ja säät on suosineet. Mutta epävarmaa kai kuitenkin että mikä keli? Minoa Palacesta kokemusta?

Tai siis Kanarialla tuo on myöhään.. Varmaan aika hiljaista jo, sesonki lopussa. En ole tuohon aikaan ollut. Kreetalle menisin. Toivotaan että kevät tulee aikaisin ja lämmintä on :)

Itse en kaipaa mitään hirmuista hellettä, joten huhtikuun lopussa on lomailta mm. Roomassa ja Sisiliassa. Mukavat kelit on olleet ja Kreetallahan luulisi olevan vähän lämpimämpää.

Kreetalla olen ollut vaan kerran, syyskuun lopussa. Oli tosi lämmin joka päivä, meri ihanan lämmin myös. Huhtikuussa ei varmaan kyllä mereen tarkene. Mutta me oltiin juuri tuossa Minoa Palacessa ja allasalueet oli niin loistavat, että ei siinä välttämättä merta kaipaakaan. Meillä oli puolihoito ja ruuat oli ihan mahtavat! Haittapuolena, että viikossa lihoi 3 kg... Hotelli oli siis oikein hyvä, vaikka huone nyt oli aika perus, ei mitenkään erityisen ylellinen.

Kanarialla tosiaan suomalaisten sesonki ohi. Muu maalaiset aloittavast sesonkia siellä. Suomalaiset tykkää lomailla "lämpimässä" silloin kun on 18-22 lämmintä.

[QUOTE="miumau";29616454]Tarkeneekohan huhtikuun lopulla jo uida altaissa tai meressä Kreetalla?[/QUOTE]

Riippuu ihan keväästä, kun me olimme niin altaissa jäätävän kylmää ja meressä hitusen lämpimämpää.

Huhtikuun lopussa lähtisin Turkkiin esim. Antalyaan tai Sideen.

Kanarialle jos lämpöä haluaa. Välimerellä vesi jäätävää huhtikuussa ja altaalla ei välttämättä vielä edes aurinkotuoleja. Sesonki on ihan alussa ja moni paikka vielä kiinni.

Yhteistyössä