Mua myöskin kiinnostaa fb-ryhmä. Tätä palstaa on puhelimella jotenkin kauhean vaikea käyttää.
Mä voin laittaa yksäriä!Mä voin sen ryhmän tehdä kyllä. Luonnosvaiheessa täytyy jo yksi kaveri lisätä, niin jos joku ryhmään haluava laittaisi mulle yv:llä linkin omaan fb-profiiliin, niin lisään kaveriksi. Ryhmä on siis salainen, ei näy teidän kavereille eikä sitä pysty hakemaan. Ja toki keskustelu jatkuu täälläkin
Ette kyllä ikinä usko mitä täällä tapahtuu. Olin tänään verikokeessa ja ekan kerran soittelin kahen aikaan tuloksista, kun sanottiin että sillon on valmiit. No ei ollu ja sen jälkeen oon soittanu uudestaan kahen tunnin välein aina tähän asti kun tulokset ei oo koskaan olleet valmiit ja aina käskettiin soittaa uudestaan kahen tunnin päästä! Eli hcg arvo oli 143 (tai 146). Eli raskaan ollaan (tai oltiin?).
Mutta ei vielä tässä kaikki. Hoitaja kertoi mulle arvon ja totesi, että tämä ei kyllä sano mulle mitään, että kysytäänpäs lääkäriltä. No lääkäri ehti just mennä ja sano soittavansa mulle takasin. No lääkärikään ei tiennyt mitä arvo tarkoittaa!!! Ite siis tiesin heti kun olin ne arvot googlannu etukäteen. Kai se lääkärin ois sen voinu nopeesti googlata? Aika matalahan toi arvo on, mutta viiterajojen sisällä kuitenkin. Sain soittoajan vielä omalle lääkärille huomiseks ja siis otin sen siks että jos sais seurantaa et lähteeks arvo nouseen.
Kiitos aikasemmista tsempeistä! Ne rauhoitti Nyt kyllä taas epäilyttää toi pieni arvo, toivottavasti sille sais seurannan.