Calypso ja mabebe HURJASTI ONNEA PIKKU NYYTEISTÄ!
Kirjoitelkaa synnytyskertomusta kunhan jaksatte/ kerkiätte
Hitto, kirjoitin aamulla pitkän tekstin mutta sehän katosi matkanvarrella : /
LUMME - Pian pääset sinäkin tositoimiin
pitkälle pääsit yhdessä kasassa
Tuosta vauvan rauhoittumisesta ennen synnytystä niin kyllähän jotkut tosiaan hiljentyy ennen koitosta mutta ei kaikki! Eli ei se niin sanottua ole että vauvan pitäisi rauhoittua
Täällä on monella jo lupaavia tuntemuksia,merkkejä,oloja
JEE!
Omassa olossa ei mitään uutta. Alkaa kypsyttää jo tää olotila, ulkomuoto,liikkuminen ja kaikki!
Tiedän että vielä voi mennä vaikka kuinka monta viikkoa mutta itse olisin jo ihan valmis luopumaan tästä mahasta. No, mä oon sanonu kaikille että mä marssin sairaalaan viikolla 42+6 käynnistykseen
Toisaalta mulla on viime aikoina niin paljon huonoja öitä takana että väsymys alkaa olla jo huipussa,että toisaalta ehkä ihan hyväkin mikäli vauva tajuaisi pysyä vielä hetken tuolla sisäpuolella : /
Lapset osaa täälläkin olla...noh,ei niin mukavia... Huutoa, uhmaa, tappelua ym.. on viime aikoina ollut ihan liikaakin ja se kiristää entisestään pääkoppaa
Uskon että ongelmia tulee tuon meidän vajaa 2vuotiaan kanssa kun vauva syntyy. On niin mustasukkaista sorttia ja tähän asti ollut se meidän vauva
Saa nähdä sitte mitä tuumailee uudesta sisaruksesta
Supistelut on lähes loppuneet mutta uutena juttuna on ajoittaiset menkkajomotukset ja sisäreisiin iskee jänniä kipuaaltoja. Äh, en osaa selittää mutta sisäreisiin polttelee päivittäin lyhyitä aikoja. Harjoitus supparit on kyllä voimistuneet ja kestoltaan pidempiä. No, ehkä tää joskus syntyy
Niin kuin TTAISKU sanoi että ei tänne kukaan ole vielä jäänyt sisälle
(ai että mä vihaan tuota sanontaa näin loppuvaiheessa)
Nyt alkaa vauvoja satelemaan ja joka päivä käyn kyllä kurkkimassa kuka seuraavaksi...
Hyvää pääsiäistä ja zemppiä kaikille sitä tarvitseville
Sitkeäsissi & muru rv36+5 <3