Toive se reikä kohdussa oli kai jotenkin siinä vanhan sektioarven kohdalla/lähellä, lääkäri sanoi että ei paljon tarvinnut veistä käyttää kohtuun mennessä, pienellä painalluksella oli auennut, eli mun apikudos ei kai ole kovin kestävää sitten. Onneksi meidän poika ei ollu mikää yli 4 kiloinen, muutenhan tuo kohtu ois voinu revetä vaikkammiten pahasti..
Ja miten tuo kerho juttu toimii? Miten siis laitetaan jotain pyyntöä.. mä en oo kuullutkaan ja kiinnostaisi kyllä
Me päästiin eilen kotiin, itsellä on olo vielä hieman kipeä, lähinnä olkapäät on yöllä niin julmetun kielet etten meinaa saada nukuttua, sängyssä imettämisen riemua (kun ei ihan ollut homma hallussa ja asunnot oli mitä oli) ja mulla vielä yli liikkuvat nivelet.
Maito alkoi eilen nousta ihan toden teolla, eikä mulla ole puppua vielä, torin kautta olin ostamassa Mutta en saa enää sitä myYjää kiinni niin kai se on sit ostettava uutena.
Pinkkikissa se olin minä joka siitä imetyksessä purnasin
ja joo, en tykkää vieläkään. Mulla myös on tissiä melko runsaasti, ja nyt kun ne on ihan pinkeenä niin tosiaan tuntuu että poika tukehtuu.. Hyvää asentoa en taida löytääkään ja siksikin on se pumppu saatava heti huomenna kun kaupat aukee
Ja nyt oon kyllä siis imetelly kun olollaan omalla porukalla kotona, mutta kun tulee vieraita niin tissit pysyy visusti piilossa, enkä voi kuvitellakaan imettäväni jossain julkisella paikalla, oon jotenkin kauheen rajottunu mutta en vaan mahda sille mitään...
Alexmama ei sitten tosiaan jäätykään pinon viimeisiksi jakautujiksi
ja onnea sinulle vauvasta!!
Sipulisankari Onnea Onnea!!!
Olikohan vielä joku muukin,
Pihlaja Onneaaa!
Martsulle tsemppiä loppuodotteluun, toivotaan että ne v- käyrät vähän helpottaisi.
Päksy toivotaan että pääsisit pikapuoliin tosi toimiin
MÄ en muista esikoisen sektion jälkeen olleeni näin kipee, siis masun alueelta, jokainen ylös nouseminen on hankalaa kun jotenkin tuntuu että tuolla alhaalla joku painaa tms. Tosin sillon ei ollut käynnistystä alla joten johtuuko siitä.. Kävely on hidasta ja varon joka askelta. Esikoiselta kylläkin lähtökohdat oli niin erilaiset kun ei ollut vauva vierihoidossa ja sain ihan rauhassa toipua kun vauva vietti ekan viikot sairaalassa. Lisäksi tää hormoonimyrsky saa pienenkin kivun tuntumaan kuolemalta ja itkeä tihrustan miehelle.. Se sano vaan että ota lääkettä ja käskee mun vaan olla, hoitaa kodin ja esikoisen ja yöllä syötti vauva kun mä en olkapää säryiltäni voinu liikkua sängystä, sitten kun pumpun saan niin otan kylä yhtenä yönä lihas relaxantin ja kokeilen että onko mitään apua.. Kun sit voi lypsää "lääkemaidon" pois
Tiistaina tulee terkkari käymään ja napsii nuo hakaset pois, sit ei enää kiristele niin paljon.
Pieni haikeus on päällänsä, tämä nyt mitä luultavimmin oli mun viimeinen raskaus ja päätös siitä tehtiin heti sektion jälkeen.. Osiin eri tavalla varmaan nauttinut raskaudesta jos olisin sen sillon varmaksi tiennyt. MÄ en enää uskalla ottaa riskiä,että mun kohtu ei kestä kasassa, lisäksi tuo napanuora kaulan ympärillä tiukasti- juttu on aika pelottava ajatus.. Nyt sitten vaan nuuskuttelen vauvaa että saan varmasti vauvan tuoksua muistiin
Tänään tulee anoppi kattomaan pikku jätkää, saa nähdä millin se vierasrumba alkaa sitte ihan kunnolla
onneks on pullaa pakkasessa
Onko teillä muilla käynyt paljon vieraita??
Missä vaiheessa vauvan voi viedä ulos? Ja minkä aikaa voi olla kerrallaan?
Jaahas, jos sitä tästä sohvalta hetkeksi nousis ettei ala kasvamaan tähän kiinni
m-m & hippu (pitäis keksiä joku vähän miehekkäämpi nimi
) 5 vrk