Onnea
Manzana tyttösestä!:heart:
ja
sennalle onnittelut pojasta!:heart:
niin vaan alkaa tämäkin joukko jakaantua
ja ilmeisen vilkkaaksi taitaa käydä keskustelukin kun nyt on jo 3. sivu ja vasta 3. päivä kuitenkin tätä kuuta
kiva kiva
mä sain vihdoin makkarin laitettua kuntoon (= siivottua ylimääräisen roinan pois, imuroitua kunnolla ja pestyä lattiat joka kolosta
) nyt sitten pääsee virittelemään sitä korisänkyä sinne
pinnasänky on myös kasattuna, lasten huoneessa hieman vaihdettiin järjestystä niin että saatiin kivasti myös pinnis ja hoitopöytä sinne, vielä joutuu ehkä vähän miettimään niiden sijoittamista toisiinsa nähden mutta pääasia että ovat nyt edes suunnilleen siellä missä pitääkin
Missähän vaiheessa sitä sitten laittaisi patjat yms jutut sänkyyn.. hmm, ei ehkä vielä tällä viikolla ettei suotta pölyynny.
Neuvola reissulla käyty aamutuimaan
esikoisen kanssa käveltiin, hurjat 1,5 km sinne ja takas.. ite olin varmaan väsyneempi sen reissun jälkeen kun tyttö
Neuvolassa kaikki ok.
rv 36+3
painon muutos/ vko n.600g (tullut nyt yhteensä 6kg)
turvotus: +
rr: 114/79
pissa: puhdas
hemppari: 122 (noussu, vaikkein oo kauheesti sitä rautaa muistanu syödä)
sf: 32
tarjonta: rt
syke 138
liikkeet ++
silloin kun harmitteli nsitä etten oikein saanut selvyyttä äitipolikäynnillä siitä kohdunsuun tilanteesta, niin ei se kyllä tällä käynnillä selvinnyt sen enempää kuin että kiinni on ollut. lääkäri siis oli kirjottanut sinne vaan että "kohdun suu kiinni, ei estettä alatiesynnytykselle, äiti tähän suostuvainen, istukka normaali, lapsivesi normaali."
nyt siis tosiaan toivon ja rukoilen että tämä synnytys käynnistyy viim. laskettuna päivänä, koska jokainen ylimenevä päivä tuo mulle enemmän paniikkia synnytyksen suhteen..
terkkari kysy että tuntuiko musta että laitettiin sanoja suuhun ja tavallaan pakotettiin hyväksymään ensisijaisesti alatiesynnytys.. mutta ei musta siltä kyllä tuntunut, kun se painoarvio LA aikaan on se 3,5 kg niin kyllä kai mä nyt sellasen saan ulos puskettua, sillon mä kyllä vaatisin pelko sektiota jos ois tienossa yli 4 kilonen mötikkä..
yyh, ja taas se synnytys alkoi tuntumaan niin mahdottoman vaikealta ajatukselta..
seuraavan kerran neuvolaan sitten muutamaa päivää ennen LA:aa, sitä ennen äitipolilla käynti parin viikon päästä.. huh, vähiin käy nää päivät
niin ja mielelläni luen synnytys kertomuksia jos vaan jaksatte/kerkeette/ haluatte niitä kirjoitella
m-m & hippu 36+3